شناسهٔ خبر: 69271564 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده انتظامی لارستان خبر داد؛ فرمانده انتظامی لارستان خبر داد؛

مصدوم شدن ۵ پسر بچه بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی ۵ پسر بچه مصدوم شدند و ضارب نیز دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی شهرستان لارستان بیان کرد: در بامداد بیست و ششم مهرماه امسال در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه ۵ نفر پسر بچه ۱۳ و ۱۴ ساله بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح و به درمانگاه منتقل شدند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: در بررسی و تحقیقات صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد شخصی به هویت معلوم که در مراسم عروسی حضور داشته است هنگام فشنگ گذاری بر روی اسلحه ساچمه زنی به صورت ناگهانی و سهوی یک عدد فشنگ از روی اسلحه او خارج و منجر به مجروح شدن این افراد می‌شود.

فرمانده انتظامی لارستان تصریح کرد: ماموران بلافاصله اقدامات پلیسی خود را جهت دستگیری ضارب آغاز و در کمترین زمان ممکن متهم را دستگیر و اسلحه‌ای که با آن تیراندازی کرده بود را نیز کشف کردند.

سرهنگ یوسفی با اشاره به اعتراف متهم مبنی بر تیراندازی سهوی به سمت مصدومان، اضافه کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به مرجع قضایی تحویل داده شده است. 

این مقام انتظامی گفت: تیراندازی در مراسم‌های جشن و عروسی از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگواری همانند واقعه اخیر می‌شود و به همین جهت پلیس قاطعانه با خرید و فروش و نگهداری سلاح‌های غیرمجاز برخورد می‌کند و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخورد‌های قانونی با متخلفان صورت گیرد.

نظر شما