شناسهٔ خبر: 69271076 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جراحت ۵ نوجوان لارستانی با یک فشنگ

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان فارس، گفت: رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در این شهرستان پنج مصدوم برجا گذاشت و ضارب دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سرهنگ سیدمحمد یوسفی، اظهار داشت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه پنج نوجوان پسر 13 و 14 ساله بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح و به درمانگاه منتقل شده‌اند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی و تحقیقات صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد شخصی که در مراسم عروسی حضور داشته حین فشنگ‌گذاری بر روی سلاح ساچمه‌زنی به صورت ناگهانی و سهوی یک فشنگ از سلاح وی خارج و منجر به مجروحیت این نوجوانان شد.

فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: ماموران اقدامات پلیسی خود را برای دستگیری ضارب را آغاز و در کمترین زمان ممکن متهم را دستگیر و سلاحی را که با آن تیراندازی کرده بود کشف کردند.

کاهش 14 درصدی تیراندازی در خرم‌آباد/ تماس 93 هزار نفر با 110

یوسفی با اشاره به اعتراف متهم مبنی بر تیراندازی سهوی به سمت مصدومان، گفت: پرونده تشکیل و متهم به مرجع قضایی تحویل شد.

وی عنوان کرد: تیراندازی در مراسم‌های جشن و عروسی از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگواری همانند واقعه اخیر می‌شود و به همین دلیل پلیس قاطعانه با خرید و فروش و نگهداری سلاح‌های غیرمجاز برخورد می‌کند و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا برخورد‌های قانونی با متخلفان صورت گیرد.

انتهای پیام/424/

برچسب‌ها:

نظر شما