شناسهٔ خبر: 69233321 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

باشگاه ذوب‌آهن: لی‌لی پوتی‌ها می‌خواهند گالیور باشند

اصغر عبداللهی

یکی از مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اصفهان معتقد است که بسیاری در فضای مجازی حاشیه پراکنی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

شروین شلایی در گفت‌وگو با ایسنا، راجع به حواشی که در فضای مجازی راجع به این باشگاه منتشر می‌شود اظهار کرد: متاسفانه علی رغم کارهای بسیار مثبتی که در زمینه بسکتبال انجام شده، دیدیم که با وجود تمام مشکلات تلاش دسته جمعی مدیران و پرسنل باشگاه مانع از خاموش شدن چراغ رشته پرافتخار بسکتبال گردید.

او ادامه داد: برخی از اشخاص معلوم الحالی که راه کسب منافع و آلاف و الوفشان مسدود شده همچنان به گزافه گویی‌ها و مانع تراشی‌هایشان ادامه می‌دهند.

این مدیر باشگاه ذوب‌آهن افزود: برخی از لی لی پوتی‌های عرصه بسکتبال سعی دارند در جایگاه گالیور باشند و همچنان مشغول لجن پراکنی در مقابل هر اقدام مثبت و هر حرکت صحیح باشگاه هستند!

شروین شلایی در ادامه تصریح کرد: خط قرمز ما نام بلند باشگاه ذوب آهن است و اجازه نخواهیم داد به هر بهانه‌ای به خانواده بزرگ ذوب آهن اسائه ادب شود.

وی در پایان گفت: به همه هتاکان و کسانی که با لفاظی، اهانت و توهین در فضای مجازی و حقیقی با بیان سخنانی که در حد و اندازه آنان نیست سعی در تشویش اذهان و ایجاد اختلال در روند رو به رشد باشگاه ذوب آهن به ویژه در عرصه بسکتبال را دارند اخطار می‌دهم که برخورد حقوقی و قضایی ما در این زمینه بدون مسامحه و قاطع خواهد بود!

انتهای پیام

نظر شما