شناسهٔ خبر: 6921503 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نیازی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو» :

نباید برای دغدغه‌های ملی رسانه‌ها محدودیت ایجاد کنیم

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه معتقدیم فضایی را برای رسانه‌ها ایجاد کنیم تا به راحتی بتوانند نقدهایشان را بیان کنند، اظهار داشت: ما نباید برای دغدغه‌های ملی رسانه‌ها ممنوعیت و محدودیت ایجاد کنیم این رسانه‌ها هستند که می‌توانند مسائل را بهتر دیده و به جامعه انعکاس دهند.

صاحب‌خبر -

سامان نیازی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو» ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار، گفت: معتقدیم رسانه‌ها هرگونه جریان‌سازی را توانسته به نفع منافع ملی در کشور داشته باشند و توصیه می کنیم همه هدف و هم و غم اصحاب رسانه توجه به منافع ملی بدور ازنگاه به جناح های سیاسی برای عزت و افتخار کشور داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: امسال سال همدلی و همزبانی نام گرفته، همه مسئولین وهمه آحاد مردم باید برای تحقق شعار سال تلاش کنیم.

 

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه معتقدیم فضایی را برای رسانه ها ایجاد کنیم تا به راحتی بتوانند نقدهایشان را بیان کنند، اظهار داشت: ما نباید برای دغدغه‌های ملی رسانه ها ممنوعیت و محدودیت ایجاد کنیم این رسانه ها هستند که می توانند مسائل را بهتر دیده و به جامعه انعکاس دهند.

 

وی افزود: مسئولین با همه رسانه های داخلی نشست هم اندیشی گذاشته تا نسبت به دغدغه های یکدیگر آگاه شوند تنها با تعامل و آرامش می توانیم به وحدت ملی دست پیدا کنیم.

 

نیازی با اشاره به اینکه رسانه های خارجی که با جمهوری اسلامی عناد دارند می بایست با آنان مرزی قرار دهیم گفت: اگر آن ها کوچکترین بی احترامی به قانون اساسی و نظام کنند و نباید برایمان پذیرفته شده باشد ما غربی‌ها را همیشه موجوداتی می‌دانیم که به دنبال فریب و نیرنگ هستند که تنها به مواضع خود فکر می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه رسانه های خارجی همچون BBC دست نشانده استکبار هستند خاطرنشان کرد: این رسانه ها موزیانه درصدد در اثرگذاری منفی در جامعه مانهستند. ملت ما هوشیارند و از مسئولین می خواهیم آنان هم راه هوشیاری را پیش بگیرند.

نظر شما