شناسهٔ خبر: 6906011 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مسئول بسیج دانشجویی کازرون خطاب به هاشمی رفسنجانی؛

روستائیان از برخی خواص، انقلابی‌تر هستند

مسئول بسیج دانشجویی کازرون با اشاره به توهین هاشمی رفسنجانی به روستائیان گفت: هاشمی رفسنجانی بداندروستائیان از برخی خواص انقلابی‌تر هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرگزاری دانشجو» از شیراز، هادی صحرابان، مسئول بسیج دانشجویی کازرون در اختتامیه اردوی جهادی روستای باغدشت با اشاره به توهین هاشمی رفسنجانی به روستائیان گفت: آقای هاشمی بداند روستائیان از برخی خواص انقلابی تر هستند و وقتی در یک خانواده روستایی یک تا سه شهید تقدیم انقلاب شده است این یک شاخص انقلابی بودن است.

 

وی افزود: وقتی پیرزن و پیرمرد روستایی عصا زنان پای صندوق رای می رود و اعلام وفاداری خود را به انقلاب اعلام می کند، این یک شاخص انقلابی است. وقتی درصدحضور مردم روستایی با وجود محرومیت ها و کمبودهای فراوان در انتخابات و مراسم بیشتر از دیگران است، یک شاخص انقلابی است.

 

مسئول بسیج دانشجویی کازرون افزود: وقتی شما که یک روستا زاده هستید به هویت روستایی خود توهین می کنید، باید ما نیز نگران باشیم که هویت انقلابی خود را هم دچار خدشه می سازید.

 

وی با اشاره به اردوهای جهادی گفت: فکر کنم باید برخی خواص در اردوهای جهادی حضور یابند تا متوجه شوند درصد انقلابی گری روستائیان چقدر است.

 

در ادامه مراسم احمد زارعی، مسئول گروه جهادی دانشجویی با اشاره به فعالیت های انجام شده گروه جهادی در روستای باغدشت بیان داشت: آموزش قرآن، معارف اسلامی و احکام، مشاوره های مذهبی و اجتماعی، ویژه برنامه های روز شهدا در روستا شامل پیاده روی از مسجد روستا تا گلزار شهدای روستا، شب یاد و خاطره شهدا، دیدار با خانواده معظم شهیدان روستا، مسابقات و جشنواره فرهنگی و ورزشی، اردوی نیم روزه فرهنگی خاص نوجوانان و جوانان روستا برنامه های ورزشی،آموزش مسائل بهداشتی و درمانی ویژه بانوان و کودکان، پالایش سلامت اهالی روستا توسط تیم پزشکی و همچنین معاینه طیور و دام توسط تیم دامپزشکی، مسائل بهداشت و تولید مواد غذایی، آموزش هنرهای تجسمی و مشاغل خانگی، آموزش امداد و نجات از جمله برنامه های ما در روستای باغدشت بود.

 

در پایان مراسم از فعالان فرهنگی روستا شاما نوجوانان و جوانان روستا با اهدای جوایزی تقدیر شد.

نظر شما