شناسهٔ خبر: 69148645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پایان کار اوباش متواری در شرق گیلان

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی رودسر از پایان کار اوباش سابقه‌دار متواری با تیراندازی ماموران در این شهرستان واقع در شرق خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی روز یکشنبه اظهار کرد: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت شهروندان برخورد قانونی می‌کند.

وی در ادامه افزود: با حضور ماموران پلیس امنیت عمومی استان قزوین در پلیس امنیت عمومی شهرستان رودسر مبنی بر داشتن نیابت قضائی برای جلب و دستگیری متهمی فراری به اتهام شروع به قتل عمد، ایراد صدمه بدنی عمدی، نقص عضو، اخلال در نظم و آسایش عمومی و چند فقره سابقه کیفری دیگر، ضمن هماهنگی قضائی پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه پس از تحقیقات صورت گرفته و با اشرافیت اطلاعاتی پلیس، متهم در منزلی استیجاری در حوالی شهر رودسر شناسائی شد، بیان کرد: با هماهنگی قضائی، ماموران پلیس امنیت عمومی رودسر و قزوین به محل اختفای متهم اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم ۳۸ ساله از حضور پلیس در محل آگاه شده و با شکستن شیشه پنجره ساختمان به سمت باغ‌های اطراف اقدام به فرار کرد، خاطرنشان کرد: با تیراندازی ماموران پلیس با رعایت قانون به کارگیری سلاح و اصابت تیر به پای متهم، وی را زمین‌گیر و دستگیر کردند.

سرهنگ جوانمردی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده توسط اورژانس به بیمارستان منتقل و تلاش کادر درمان برای نجات این فرد موثر واقع نشد و متهم در بیمارستان فوت کرد.

پلمب۲ واحد صنفی فروشنده سیگار خارجی قاچاق در گیلان

بنا به گزارش دیگری از پایگاه خبری یادشده فرمانده انتظامی سیاهکل از پلمب ۲ واحد صنفی که اقدام به فروش سیگارهای خارجی قاچاق در این شهرستان واقع در شرق گیلان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا رحمانی ضمن اعلام این خبر گفت: در بازرسی از این مغازه‌ها، بیش از ۴۷ هزار نخ سیگار خارجی فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل در ادامه با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی سیگارهای قاچاق کشف شده را بیش از ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه متصدیان واحدهای صنفی نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را با شماره تلفن و سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما