شناسهٔ خبر: 69057998 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تخصیص ۱۸ هزار سکه طلا در حراج بیستم مرکز مبادله

بیستمین جلسه حراج سکه طلا با تخصیص ۱۷ هزار و ۹۴۶ قطعه انواع سکه طلا به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بیستمین جلسه حراج سکه طلا مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز دوشنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد و از مجموع ۳۶ هزار و ۱۶۵ قطعه انواع سکه طلا ثبت سفارش شده، ۱۷ هزار و ۹۴۶ قطعه انواع سکه طلا به شرکت کنندگان در این حراج اختصاص داده شد.

 

در این حراج از مجموع ۱۲ هزار و ۷۴۷ قطعه تمام سکه ثبت سفارش شده، ۳۶۹۸ قطعه با میانگین قیمت ۴۸ میلیون و ۳۲۵ هزار تومان به متقاضیان اختصاص داده شد.

در این حراج نیم سکه نیز ۹ هزار و ۲۴۸ قطعه سکه ثبت سفارش شد که ۵۵۵۶ قطعه با میانگین قیمت ۲۶ میلیون و ۵۳ هزار تومان تخصیص داده شد.

همچنین، از مجموع ۱۴ هزار و ۱۷۰ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۸۶۹۲ قطعه با میانگین قیمت ۱۷ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

زمان تحویل بدون هزینه انبارداری سکه‌های طلا مربوط به حراج بیستم از چهارشنبه ۲۵ مهرماه آغاز و تا دوم آبان ماه ادامه دارد.

گفتنی است از ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ که اولین جلسه حراج سکه در مرکز مبادله آغاز شد، تا امروز، ۲۰ جلسه حراج از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده که طی این حراج‌ها، در مجموع ۳۵۳ هزار و ۹۱ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان اختصاص داده شده است و سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۸۹ هزار و ۷۴۹ قطعه، نیم سکه ۶۳ هزار و ۶۴۹ قطعه و تمام سکه ۹۹ هزار و ۶۹۳ قطعه است.

جلسه ۲۱ حراج سکه روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه برگزار و متعاقباً جزئیات آن از طریق مرکز مبادله اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما