شناسهٔ خبر: 69035759 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پلیس آگاهی نوشهر قاتلان آدم ربا را دستگیر کرد

ساری - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: قاتلان فراری تحت تعقیب که به خاطر کسب ثروت دست به آدم ربایی و قتل زده بود در تهران دستگیر و به شهرستان نوشهر محل وقوع قتل منتقل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران سرهنگ علی قیصری عصر یکشنبه اظهار کرد: قاتلان فراری و تحت تعقیب که با انگیزه مالی پس از آدم ربایی در شهرستان نوشهر اقدام به قتل و سوزاندن جسد کرده بودند دستگیر شدند.

وی گفت: در پی وقوع یک فقره گزارش مفقودی در تیر ماه در یکی از روستاهای شهرستان نوشهر، تیم مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داد.

سرهنگ قیصری افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی نوشهر با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان پس از گذشت ۳ ماه با استفاده از روش‌های نوین کشف جرم و تحلیل وقایع مرتبط با مفقودی و پس از آن آدم ربایی موفق به شناسایی افراد آدم ربا شدند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل اختفاء افراد آدم ربا فراری را در استان تهران شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در 2 عملیات ضربتی و منسجم متهمان را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان نوشهر انتقال دادند.

این مقام مسوول با بیان اینکه متهمان در مواجهه با دلایل و قرائن به بزه خود مبنی بر آدم ربایی و قتل مقتول و سوزاندن جسد با انگیزه مال اندوزی و کسب ثروت اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

نظر شما