شناسهٔ خبر: 69035485 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشکده شهید مطهری مطرح شد؛

۶ عامل موفقیت در زندگی به روایت مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: «شناخت و معرفت»، «دوری از گناه»، «اخلاص و پاکی نیت»، «عبادت و پرستش»، «دعا، زیارت و توسل» و «تبعیت از امام زمان(عج) و نایب ایشان»، از جمله مهمترین عوامل موفقیت و عزت انسان‌ها در زندگی محسوب می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشکده شهید مطهری، صبح امروز یکشنبه 15 مهر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در این مراسم، به ذکر عوامل موفقیت و عزت انسان‌ها در زندگی پرداخت و گفت: «شناخت و معرفت»، «دوری از گناه»، «اخلاص و پاکی نیت»، «عبادت و پرستش»، «دعا، زیارت و توسل» و «تبعیت از امام زمان(عج) و نایب ایشان»، از جمله مهمترین عوامل موفقیت و عزت انسان‌ها در زندگی محسوب می‌شوند.

وی در ادامه، به ذکر مصادیق و جزئیاتی از نحوه‌ی عبادت، بندگی و توسل شخصیت‌های بزرگی نظیر امام خمینی(ره)، امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

همچنین در این مراسم، سرهنگ جافری فرمانده دانشکده شهید مطهری نیز در این مراسم، به ارائه گزارشی از وضعیت این دانشکده و دانشجویان آن پرداخت و اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف طی مدت اخیر را تشریح کرد.

گفتنی است در این آیین حجت‌الاسلام «رخ بین» به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشکده شهید مطهری بسیج معارفه شد و از تلاش‌ها و اقدامات حجت‌الاسلام «بیگدلی» قدردانی به عمل آمد.

نظر شما