شناسهٔ خبر: 69016907 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

درویش: روز سیاه فوتبال امروز بود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مشکل دوستان پرسپولیس است و محرومیت بیرانوند را به طور غیر قانونی تعلیقی اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

رضا درویش در پایان بازی با چادرملو و در رابطه با اعلام رأی پرونده شکایت از علیرضا بیرانوند اظهار داشت: به نظر من یکی از روزهای سیاه فوتبال ایران بعد از آن شبی که سقف قراردادها را ناخودآگاه چند ساعت مانده به پایان وقت قانونی بالا بردند را امروز شاهد بودیم.

او ادامه داد: همه دوستانی که در جلسات خصوصی به من گفتند که هیچ امکانی ندارد که محرومیت تعلیق شود و از نظر قانونی چنین چیزی امکان ندارد. متأسفانه مشکل مسئولان این کمیته‌ها با پرسپولیس است. اینها هر کاری دلشان می خواهند انجام می دهند. هواداران باید بدانند که اینها قهرمانی های پرتعداد پرسپولیس را برنمی تابند. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد بردن رای فدراسیون به دادگاه بین المللی ورزش گفت: امروز با یکی از کارشناسان حقوقی صحبت می کردم که می گفت نیاز به دفاعیه در دادگاه بین المللی ندارید و همین احکام فدراسیون را ببرید رای به سود شما خواهد بود. 

وی با تاکید بر این که به استیناف شکایت خواهد کرد گفت: اینها استیناف را هم چند ماه طول می دهند. چطور یک پیشکسوت دیشب مصاحبه کرد همان زمان رای او را صادر کردند. اینها با پرسپولیس مشکل دارند. دو سال پیش هم نمی خواستند پرسپولیس قهرمان شود. پارسال هم نمی خواستند. برای همین بود که رئیس فدراسیون آمد و عذرخواهی کرد از یک تیم دیگر که نتوانستند جام را به این تیم بدهند. ما ناچاریم به خاطر هواداران دفاع کنیم. 

رضا درویش ادامه داد: وقتی اینها در خلوت خودشان نشستند و رای را می نوشتند قهقه می زدند که اگر کسی این رای را ببیند خنده اش می گیرد. چرا نگذاشتند بعد از بازی رای را صادر کنند. مشخص است که اینها سناریو برای پرسپولیس نوشته اند. هر کسی که در این رای مشارکت داشته و از عدالت خارج شده کار اشتباه کرده است. حالا فرق نمی کند رئیس فدراسیون باشد یا فرد دیگری.

درویش ادامه داد: هر کسی فکر می کند هوادار پرسپولیس متوجه نمی شود و نمی فهمد خودش کم توجه است. همین هایی که این رای ها را اعلام کرده اند از این که پرسپولیس مساوی می کرد خوشحال بودند اما خدا را شکر برنده شدیم. 

برچسب‌ها:

نظر شما