شناسهٔ خبر: 69018786 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رحمتی: حلقه گمشده ما جسارت است/ برخورد سرد با بختیاری‌زاده؟ کلا دنبال حاشیه هستیم!

مریم شرکت

سرمربی هوادار می‌گوید در نیمه اول بازی با استقلال ترسو بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، هوادار و استقلال امروز (شنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 2 بر یک استقلال به پایان رسید. مهدی رحمتی، سرمربی هوادار در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: از دید من در بازی امشب فقط می‌توانم بگویم حلقه گمشده ما جسارت بود. با احترام به داوران ایران ولی ۱۰۰ درصد توپی که به دست سیلوا خورد پنالتی بود. داور (رضا مهدوی) قضاوت خیلی خوبی داشت ولی چون تیم من طرفدار ندارد کمی در این صحنه‌ها حقش ضایع می‌شود. توپ نیمه اول برای من پنالتی بود و سبب می‌شد یک بر صفر پیش بیفتیم برابر استقلالی که مهمانش است. نیمه اول کمی ترسو بودیم. یک موقعیت خوب گلزنی برای تساوی را هم از دست دادیم.

او افزود: نیمه دوم با تغییرات تاکتیکی که داشتیم خیلی خوب بازی کردیم. سوار تیم مقابل شدیم ولی به هر حال استقلال است و بازیکنان باکیفیتش. در مجموع خسته نباشید می‌گویم ولی در تیم من باید جسارت بیشتری باشد و بازیکنان جسور، وظیفه‌شناس و حرف گوش کن بازی خواهند کرد.

سرمربی هوادار در خصوص نبود VAR در نیمه اول بازی با استقلال بیان کرد: این حرف‌های دیروز من را تایید می‌کند که گفتم مشکلات فوتبال ما اساسی است و به سمت نابودی می‌رود. پول تبلیغات، اسپانسر و... دریافت می‌شود ولی طبق گفته شما نیمه اول بازی بدون VAR بوده است. تشکر می‌کنم از باشگاه هوادار که دوربین‌هایش را در اختیار این بازی گذاشت.

رحمتی در واکنش به برخورد نه چندان گرمش با بختیاری‌زاده پیش از شروع بازی گفت: کلا دنبال حواشی هستیم و دنبال فوتبال نیستیم. به همین خاطر جو فضای مجازی فوتبال مسموم است. من رفتم خدمت ایشان و با هم دست دادیم و صحبت کردیم. آخر بازی هم خسته نباشید گفتم و برای هم آرزوی موفقیت کردیم. هر چیزی هم که بوده کنار رفته است. واقعا فکر کردید کار ۶۰ درصد مردم ما در فضای مجازی چیست؟

او در ادامه نشست خبری در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار به خروج از شرایط فعلی است، بیان کرد: می‌خواهم شما جواب بدهید. بازی تراکتور و استقلال را دیدید. پیشرفت خیلی خوبی داشتیم. فرق استقلال و هوادار را می‌توانیم در تعویض‌ها ببینیم. گودرزی 21 ساله بود، دیندار با 18 سال و طهماسبی با 17 سال وارد زمین شدند و حالا شما تعویض‌های استقلال را ببینید. بودجه ما محدود است. نه پولِ زیرمیزی داریم نه رومیزی. ما فقط داریم تلاش می‌کنیم. همه دارند تلاش می‌کنند تا به اهداف باشگاه دست یابیم. سختی ما مربیان این است که بازیکن جوان و کم‌تجربه بازی می‌دهیم و چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

سرمربی هوادار گفت: اگر  ماندگار شویم انگار قهرمان شده‌ایم. کارمان سخت است. ما پیش فصل زود شروع نکردیم و تمرینات خوبی نداشتیم. تیمی را تحویل گرفتم که در 5 بازی آخر فصل گذشته 21 گل خورده و یک گل زده است. به جز بازی با تراکتور، ساختار تدافعی ما بهتر شده و شاهدید که چه موقعیت‌هایی را گل نمی‌کنیم که آن هم به خاطر فشار است. مطمئنم بازی‌های بعدی بهتر می‌شویم.

انتهای پیام

نظر شما