شناسهٔ خبر: 68994488 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیام وزیر کشور به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی

وزیر کشور در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی آورده است: بدون تردید یکی از مظاهر اقتدار امروز ایران، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی است؛ شجره طیبه‌ای که در سایه‌سار آن، نعمت بزرگ امنیت به ثمر می‌نشیند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا اسکندر مومنی در پیامی آورده است: هفته انتظامی یادآور شجاعت و ازخودگذشتگی رادمردان و شیرزنانی است که با سرلوحه‌قراردادن فرامین رهبر حکیم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، عامل نظم و امنیت مردم و خوف و هراس مجرمان و تعدی‌کنندگان به حقوق مردم هستند. از جان‌گذشتگانی که با عشق و ایمان، یارای مأموریت‌های سخت هستند و هوشمندی و حضور به‌موقع‌شان در هر کارزاری، پشتوانه برقراری نظم و حکمرانی قانون است. در والاترین درجات این میدان خدمت، شهدای فراجا به‌عنوان قهرمانان امنیت ایران حضور دارند که در تقابل با خطرناک‌ترین مجرمان و اشرار مسلح، جان شیرین خود را به این ملت شریف تقدیم کردند.

بر اساس اعلام وزارت کشور در پایان این پیام آمده است: بدون تردید یکی از مظاهر اقتدار امروز ایران، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی است؛ شجره طیبه‌ای که در سایه‌سار آن، نعمت بزرگ امنیت به ثمر می‌نشیند. پلیس در کشور ما درستکار و امین مردم است و سربازان در این سازمان از فعال‌ترین و برترین نیروهای خدمت وظیفه عمومی هستند.

انتهای پیام

نظر شما