شناسهٔ خبر: 68974117 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

شیعه و سنی باید یک دل و همدست در یک جبهه علیه کفر باشند

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با تاکید بر اینکه مسلمانان باید با یکدیگر وحدت داشته باشند، خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامی نباید بحث شیعه و سنی مطرح شود همه باید یک دل و همدست در یک جبهه علیه کفر باشیم و از تفرقه افکنی و حیله فریبنده دشمنان جلوگیری کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمن مرادی امروز - چهارشنبه یازدهم مهر - در مراسم بزرگداشت ۸۳ شهید اهل سنت کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه و فرماندهان لشکری در مسجد شافعی کرمانشاه برگزار شد ضمن خیرمقدم و گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: مسجد شافعی یکی از بناهای و نماهای وحدت در استان کرمانشاه است که وارث وجود برادران اهل سنت و اهل تشیع است و امروز به برکت خون شهدا در این مکان حاضر و مهمان شهدا شده‌ایم.

وی افزود: استان کرمانشاه ۹ هزار و ۸۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده و یک هزار و ۴۲۶ شهید اهل سنت بوده که ۸۳ نفر از این شهدا از شهر کرمانشاه هستند و دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده و مایه افتخار استان و جامعه اهل‌سنت هستند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به عملیات شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی، تصریح کرد: این عملیات بزرگ در خونخواهی شهید اسماعیل هنیه و شهید سید حسن نصرالله و قتل عام مردم بیگناه غزه، باعث شادی مردم جهان شد.

وی گفت: عملیات موفقیت‌آمیز سپاه پاسداران باری دیگر نشان داد که ایران قدرت برتر در منطقه است همچنین نشان داد ایران اسلامی حامی مظلومان در دنیا است.

ماموستا مرادی با یادآوری پیام نخست وزیر اسرائیل به مردم ایران، عنوان کرد: آمریکا و اسرائیل هیچ زمانی دوست و برادر ایران نبوده و حمایت از مردم ایران دروغی بزرگ است. اگر آنان دوست ایران بودند مردم این سرزمین ۸ سال جنگ دفاع مقدس، تحریم اقتصادی، جنگ فرهنگی و رسانه‌ای را متحمل نمی‌شدند.

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان باید با یکدیگر وحدت داشته باشند، خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامی نباید بحث شیعه و سنی مطرح شود همه باید یک دل و همدست در یک جبهه علیه کفر باشیم و از تفرقه افکنی و حیله فریبنده دشمنان جلوگیری کنیم.

نظر شما