شناسهٔ خبر: 68969968 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در طول سه ماهه دوم امسال؛

افزایش ۷.۶درصدی میزان سوخت‌رسانی به ناوگان حمل ونقل هوایی در منطقه آبادان

آبادان - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: این منطقه در طول سه ماهه دوم امسال بیش از ۶ میلیون و ۲۴۵ هزار لیتر سوخت هوایی را تامین کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به میزان 7.6 درصد افزایش داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد بنی‌سعید چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سه ماهه دوم سال جاری بیش از ۶ میلیون و ۲۴۵ هزار لیتر سوخت هوایی از مبدا مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان در شهرهای آبادان و ماهشهر به یکهزار و ۱۰۶ فروند هواپیما در ناوگان حمل و نقل هوایی توزیع شده است.

وی بیان کرد: این میزان سوخت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به میزان ۷.۶درصد افزایش داشته است.

بنی‌سعید گفت: این مراکز سوخت‌گیری هر کدام با داشتن مخازنی با ظرفیت ذخیره سازی مناسب، وظیفه سوخت‌رسانی به ناوگان هواپیمایی کشور در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان و فرودگاه ماهشهر را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه در این ایام سوخت هوایی بالگردهای هلال احمر، هوانیروز سپاه، نیروی دریایی ارتش و نیروی انتظامی در کنار سوخت مورد نیاز هواپیماهای مسافربری در مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان، تامین و ذخیره‌سازی شده است، افزود: کارکنان مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی این منطقه به صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان اظهار کرد: پروازها از فرودگاه بین‌المللی شهر آبادان و ماهشهر در بازه زمانی مذکور به مقصدهای مشهد، تهران، شیراز ، اصفهان و کیش انجام شده است.

به گزارش ایرنا در خوزستان ۲ شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در اهواز و آبادان فعال است.

شهرستان‌های آبادان، شادگان، هندیجان، ماهشهر، امیدیه و آغاجاری زیر نظر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان قرار دارند.

نظر شما