شناسهٔ خبر: 68959557 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

سرمربی موقت آبی‌ها: شاید در استقلال ماندنی شدم

سرمربی موقت آبی‌ها: شاید در استقلال ماندنی شدم

سهراب بختیاری‌زاده سرمربی جدید و موقت استقلال می‌گوید باشگاه در پی انتخاب یک سرمربی بزرگ خارجی است.

صاحب‌خبر -

ورزش سه: باشگاه استقلال سرانجام سه‌شنبه شب تصمیم گرفت که با جواد نکونام قطع همکاری کند و به صورت موقت هدایت آبی‌پوشان را به سهراب بختیاری‌زاده مدافع پیشین این تیم بسپارد.

سرمربی موقت آبی‌ها: شاید در استقلال ماندنی شدم

سهراب بختیاری‌زاده درباره جلسه‌ای که در باشگاه استقلال برگزار شده اظهار داشت: در جلسه‌ای که امروز در باشگاه داشتیم، تصمیم بر این شد که در بازی با هوادار روی نیمکت بنشینم و شرایط فنی تیم را زیر نظر داشته باشم. در اینجا لازم می‌دانم ضمن کسب اجازه از تمام پیشکسوتان و بزرگان باشگاه استقلال، به عنوان یک هوادار همیشگی از اعتماد مدیران باشگاه تشکر کنم.

بختیاری‌زاده ادامه داد: سیاست باشگاه استقلال انتخاب یک سرمربی بزرگ خارجی است و این اتفاق قطعا رخ خواهد داد، اما ممکن است بهترین انتخاب کمی زمان ببرد. چراکه قرار است حتما بهترین تصمیم برای تیم گرفته بشود و من هم سعی می‌کنم در این زمینه اگر کمکی از دستم بربیاید به آقای شهریاری و سایر اعضای باشگاه انجام بدهم. ادامه کارم بعد از حضور مربی خارجی بستگی به نظر باشگاه و سرمربی آینده تیم دارد. اگر آنها بخواهند به کارم ادامه خواهم داد و اگرنه فعالیتم در استقلال به پایان خواهد رسید.

مدافع پیشین آبی‌پوشان در بخش دیگری از صحبت‌هایش بیان کرد: رقابت چه در لیگ و چه در لیگ نخبگان ادامه دارد و امیدوارم با کارهای خوبی که قرار است انجام بشود، استقلال به مرز مدنظر و مورد انتظار هواداران عزیز این باشگاه بزرگ بازگردد و غیر از این هم نخواهد بود. به هر حال شاید اتفاقاتی در زمان ابتدای فصل رخ داده باشد و شاید نکاتی وجود داشته باشد که همه آنها قابل ذکر نباشد و هر یک از طرفین برای خود دفاعی داشته باشند. به هر صورت باید گذشته را پشت سر بگذاریم و خودمان را آماده دوره تازه‌ای در باشگاه بکنیم که امیدوارم این اتفاق به بهترین شکل ممکن رخ بدهد.

نظر شما