شناسهٔ خبر: 68957561 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

صحبت‌های بختیاری‌زاده پس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال

یکی از متفاوت‌ترین چهره‌های باشگاه استقلال در دهه‌های اخیر دست‌کم برای یک بازی روی نیمکت آبی‌ها خواهد نشست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  دقایقی پیش باشگاه استقلال در بیانیه‌ای اعلام کرد که سهراب بختیاری‌زاده، مدافع پیشین آبی‌ها و یکی از گلزنان تیم ملی در جام‌های جهانی، هدایت این تیم را در روزهای ملتهب کنونی تا پایان مسابقه دشوار مقابل هوادار برعهده خواهد داشت.

به گزارش ورزش سه، بختیاری‌زاده از چهره‌های موردعلاقه هواداران در سال‌های گذشته بوده که تجربه سرمربیگری در تیم‌هایی مثل نفت مسجدسلیمان، نفت آبادان، پدیده مشهد و استقلال خوزستان را دارد. او پس از اعلام خبر از سوی باشگاه استقلال گفت: در جلسه‌ای که امروز در باشگاه داشتیم، تصمیم بر این شد که در بازی با هوادار روی نیمکت بنشینم و شرایط فنی تیم را زیر نظر داشته باشم. در اینجا لازم می‌دانم ضمن کسب اجازه از تمام پیشکسوتان و بزرگان باشگاه استقلال، به عنوان یک هوادار همیشگی از اعتماد مدیران باشگاه تشکر کنم.

سرمربی موقت استقلال در ادامه گفت: به هر حال این فصل آنطور که همه ما انتظار داشتیم و می‌خواستیم پیش نرفت و متاسفانه شرایط به سمت قطع همکاری جواد نکونام و باشگاه پیش رفت. در حالی که خودم خیلی تلاش کردم که این اتفاق رخ ندهد. نکونام یکی از استثناهای فوتبال ماست و مطمئنا همان‌طور که در فوتبالش موفق شده و شکست‌ها را پشت سر گذاشته، دوباره در مربیگری به نهایت موفقیت خواهد رسید و برای حضور در باشگاه استقلال به عنوان سرمربی قبلی از او رخصت می‌خواهم.

بختیاری‌زاده در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: سیاست باشگاه استقلال انتخاب یک سرمربی بزرگ خارجی است و این اتفاق قطعا رخ خواهد داد، اما ممکن است بهترین انتخاب کمی زمان ببرد. چراکه قرار است حتما بهترین تصمیم برای تیم گرفته بشود و من هم سعی می‌کنم در این زمینه اگر کمکی از دستم بربیاید به آقای شهریاری و سایر اعضای باشگاه انجام بدهم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از انتخاب سرمربی خارجی به کارش ادامه می‌دهد یا نه، گفت: این بستگی به نظر باشگاه و سرمربی آینده تیم دارد. اگر آنها بخواهند به کارم ادامه خواهم داد و اگرنه فعالیتم در استقلال به پایان خواهد رسید.

بختیاری‌زاده از هواداران استقلال خواست با حفظ آرامش به بازیکنان کمک کنند تا روحیه ازدست‌رفته خود را بازیابی کنند. او گفت: رقابت چه در لیگ و چه در لیگ نخبگان ادامه دارد و امیدوارم با کارهای خوبی که قرار است انجام بشود، استقلال به مرز مدنظر و مورد انتظار هواداران عزیز این باشگاه بزرگ بازگردد و غیر از این هم نخواهد بود. به هر حال شاید اتفاقاتی در زمان ابتدای فصل رخ داده باشد و شاید نکاتی وجود داشته باشد که همه آنها قابل ذکر نباشد و هر یک از طرفین برای خود دفاعی داشته باشند. به هر صورت باید گذشته را پشت سر بگذاریم و خودمان را آماده دوره تازه‌ای در باشگاه بکنیم که امیدوارم این اتفاق به بهترین شکل ممکن رخ بدهد.

258 258

نظر شما