شناسهٔ خبر: 68940558 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

به میزبانی موسسه فرهنگی هنری دُرّدری؛

دور جدید نشست‌های نقد و بررسی داستان در مشهد آغاز می‌شود

خراسان‌رضوی- دور جدید نشست‌های نقد و بررسی داستان به میزبانی موسسه فرهنگی و هنری دُرّدری در مشهد آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

سرویس استان‌های خبرگزاری ایران کتاب (ایبنا) - ساحل رضایی: موسسه فرهنگی و هنری دُرّدری از سال ۱۳۷۵ در مشهد، به همت سید ابوطالب مظفری، از شاعران برجسته افغانستانی، بنیان نهاده شد.

این موسسه از ابتدای کار تاکنون، مهد پرورش و بالندگی بسیاری از شاعران و نویسندگان افغانستانی و ایرانی بوده است. در سال‌های آغازین فعالیت خود ۱۳ شماره از فصلنامه دُرّدری و ۱۳ شماره از فصلنامه خط سوم را نیز منتشر کرد.

در حال حاضر بیشتر فعالیت های این موسسه مربوط به برگزاری انواع کلاس‌های آموزشی هنری و ادبی و برگزاری جلسات نقد شعر و داستان است.

موسسه دُرّدری در همیشه میزبان فارسی‌زبانان علاقه‌مند به هنر و فرهنگ و ادبیات است و دور جدید نشست‌های داستان‌نویسی خود در مشهد را آغاز می‌کند.

دور جدید نشست‌های نقد و بررسی داستان به میزبانی موسسه فرهنگی هنری دُرّدری از پنجشنبه ۱۲ مهرماه ساعت ۱۷ در مشهد آغاز می‌شود.

گفت‌وگوی آموزشی، داستان‌خوانی و نقدونظر در رابطه با داستان‌های خوانده شده در محفل با حضور جمعی از نویسندگان جوان و پیشکسوت از بخش‌های این نشست ادبی در مشهد است.

در این نشست، به منظور بهبود کیفیت آثار، در رابطه با داستان‌های خوانده شده، نقد و نظر جمعی ارائه می‌شود.

دوره نقد و بررسی داستان در موسسه فرهنگی موسسه دُرّدری واقع در مشهد، خیابان ایثار، بین ایثار ۱۵ و ۱۷ میزبان علاقمندان است.

نظر شما