شناسهٔ خبر: 68899625 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

حوزه علمیه نجف به خاطر شهادت سید حسن نصرالله سه روز تعطیل شد

حوزه علمیه نجف اشرف ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت صاحب العصر و الزمان (عجلّ الله فرجه الشریف) و آیت الله سیستانی، اعلام کرد دروس حوزه به مدت سه روز از یکشنبه تعطیل است و مراسم فاتحه خوانی برای روح مطهر ایشان در شب یکشنبه در مسجد الخضراء برگزار می شود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرگزاری حوزه: حوزه علمیه نجف اشراف شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که در حمله صهیونیست ها به حومه جنوبی این کشور به شهادت رسید را تسلیت گفت.

در بیانیه حوزه نجف اشرف آمده است: حوزه علمیه نجف اشرف با تکریم و احترام ، شهادت سید مقاومت، شهید حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و گروه درخشانی که با ایشان به شهادت رسیدند را تسلیت می گوید. خداوند ایشان را غریق رحمت واسعه خود کند.

حوزه نجف اشرف افزود: ایشان از سه دهه پیش مظهر عزت و فداکاری بود و طی آن پایه های سربلندی، فداکاری و جهاد در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی را در لبنان عزیز پایه گذاری کرد و در آن انواع حماسه ها را با سربلندی و شکوه سرود.

حوزه علمیه نجف اشرف ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت صاحب العصر و الزمان (عجلّ الله فرجه الشریف) و آیت الله سیستانی، اعلام می دارد که دروس حوزه به مدت سه روز از یکشنبه تعطیل است و مراسم فاتحه خوانی برای روح مطهر ایشان در شب یکشنبه در مسجد الخضراء برگزار می شود.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما