شناسهٔ خبر: 68897401 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اینستاگرام تصاویر سیدحسن نصرالله را حذف می‌کند

محدودیت انتشار تصاویر شهید سیدحسن نصرالله در اینستاگرام، صدای اعتراض کاربران را درآورد.

صاحب‌خبر -

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد. این حمله علاوه بر شهادت و زخمی شدن ده‌ها لبنانی، ویرانی گسترده‌ای بر جای گذاشت.

حملات تجاوزکارانه اشغالگران به بیروت همچنین در طول شب گذشته ادامه یافت و چند منطقه دیگر در ضاحیه جنوبی این شهر هدف قرار گرفت.

به دنبال این حملات، گمانه زنی ها و خبرهای ضدونقیض درباره وضعیت نصرالله منتشر شد و در نهایت حزب‌الله لبنان روز شنبه در بیانیه‌ای تایید کرد که سید حسن نصرالله، دبیرکل این جنبش در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

ساعتی پس از انتشارِ گسترده تصاویر دبیرکلِ شهیدِ حزب اللهِ لبنان توسط کاربران فضای مجازی پس از شهادت سید مقاومت، شرکت متا مالک شبکه‌های اجتماعیِ اینستاگرام و فِیسبوک، از انتشارِ تصاویرِ او جلوگیری کرد.

کاربرانِ شبکه‌های اجتماعی گزارش داده‌اند که بلافاصله پس از انتشارِ تصاویر شهید نصرالله‏، با گزارش «محتوای خطرناک» مواجه شده‌اند و محتوای آن‌ها حذف می‌شود.

حذف تصاویر سیدحسن نصرالله در اینستاگرام

این اولین بار نیست که متا نسبت به شهادت سران و سرداران جبهه مقاومت چنین واکنشی نشان می‌دهد این شرکت در موارد مشابه چون شهادت سردار سلیمانی نیز تصاویر و محتوای مرتبط با ایشان را حذف کرده و به کاربران در این باره هشدار می‌دهد یا صفحات دارای این محتوا رو مسدود می‌کند.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما