شناسهٔ خبر: 68892166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس:

دستگاه‌های اجرایی در روند ساخت مسکن محرومان تسریع ایجاد کنند

زهرا عسگری

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس گفت: از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود در روند ساخت مسکن محرومان، تسریع ایجاد کنند.

صاحب‌خبر -

عباس خالقداری امروز (هفتم مهر ماه) در نشست انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس با اشاره به برنامه‌های این انجمن برای ساخت مسکن محرومان، اظهار کرد: ساخت مسکن یک کار ترکیبی است و اگر دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان همکاری نکنند، این مهم امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان مانند شهرداری، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، آب، برق، گاز و ... از جمله دستگاه‌هایی هستند که ارتباط تنگاتنگی با ساخت و تکمیل مسکن دارند و اگر هم‌افزایی بین آن‌ها به‌وجود آید، می‌توان در ساخت مسکن محرومان تسریع ایجاد کرد.

خالقداری با بیان اینکه باید منتظر ماند و دید سیاست‌های دولت جدید درباره مسکن چیست، گفت: انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس توقع دارد از کسانی که کار خیر انجام می‌دهند به این انجمن کمک کنند تا اهداف خداپسندانه انجمن محقق شود.

وی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس با آن مواجه شده، روند صدور مجوزهاست، انتظار می‌رود اداره‌ها و دستگاه‌های مربوط در این راستا، همکاری‌های لازم را داشته باشند تا بهتر بتوانیم به اقشار محروم و کم‌درآمد جامعه کمک‌رسانی کنیم.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس افزود: به هر حال دولت نیز یک مسؤلیت اجتماعی در قبال محرومان دارد و انتظار می‌رود در این راستا کمک حال انجمن باشد.

انتهای پیام 

نظر شما