شناسهٔ خبر: 68890819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز فارس:

دستگاه های اجرایی در روند ساخت مسکن محرومان تسریع ایجاد کنند

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز فارس: مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس گفت: از دستگاههای اجرایی انتظار می رود در روند ساخت مسکن محرومان، تسریع ایجاد کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، عباس خالقداری با اشاره به برنامه های انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس برای ساخت مسکن محرومان، اظهار داشت: ساخت مسکن یک کار ترکیبی است و اگر دستگاه های اجرایی و خدمات رسان همکاری نکنند، این مهم امکان پذیر نخواهد بود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان چون شهرداری، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، آب، برق، گاز و ... از جمله دستگاه هایی هستند که ارتباط تنگاتنگی با ساخت و تکمیل مسکن دارند و اگر هم افزایی در بین آنها به وجود آید، می توان در ساخت مسکن محرومان تسریع ایجاد کرد.

خالقداری خاطرنشان کرد :  یکی از مشکلاتی که انجمن خیرین مسکن ساز فارس با آن مواجه شده ، روند صدور مجوزها و استفاده از خدمات رایگان ادارات خدمات رسان است ، انتظار می‌رود ادارات و دستگاه های مربوطه در این راستا همکاری های بیشتری داشته باشند تا بهتر بتوانیم به اقشار محروم و کم درآمد  جامعه کمک رسانی کنیم . 

وی گفت: دولت متولی ساخت مسکن محرومین است ما در کنار دولت تلاش می‌کنیم تا مسؤلیت اجتماعی خود را در قبال محرومان انجام دهیم  و انتظار می رود در این راه مجموعه دولت و شهرداری‌ها همراه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما