شناسهٔ خبر: 68878052 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیانات رهبری درباره بازگویی دوران جنگ سرلوحه کار مسئولان باشد

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بازگویی جنگ و رشادت‌های دوران دفاع مقدس در جامعه و میان نسل جوان، سرلوحه کار مدیران و مسئولان باشد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فرمایشات رهبری در دیدار با پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اظهار کرد: رهبرمعظم انقلاب در این دیدار بر تشریح و تبیین چرایی جنگ برای نسل جوان تاکید داشتند و مدیران و مسئولان باید تلاش کنند زمینه لازم برای این مهم فراهم شود.

وی با بیان اینکه گزارش توصیفی و تبیینی جنگ از دیگر محورهای اصلی فرمایشات رهبری بود، گفت: توصیف و تبیین دوران دفاع مقدس راهکاری مناسب برای آشنایی نسل جوان و نوجوان است که در دوران جنگ حضور نداشته اند و رشادت های رزمندگان را درک نکرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در کردستان به دیگر محورهای سخنان رهبری مبتنی بر اوضاع روز جامعه و همچنین این مساله که مواظب باشیم در جاهایی که کار می کنیم پرچم کشور و پرچم تعهد به کشور دست اشخاص نفوذی نباشد، افزود: همه ما باید تلاش کنیم در هر اداره و سازمانی پرچم در دست انسان هایی باشد که به کشورشان متعهد و معتقد بوده و برای آبادانی کشورشان تلاش می کنند.

وی تاکید کرد: مدیران و مسئولان تلاش کنند تا جایی که از دستشان بر می آید و توان دارند این فرمایشات رهبر معظم انقلاب را اجرایی کنند به عنوان مثال در همین هفته دفاع مقدس می توانند در ادارات خود جلساتی کاربردی برگزار و جنگ و رشادت های رزمندگان را تببین کنند.

به گزارش ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح چهارشنبه در دیدار هزاران نفر از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت، سخنرانی کردند.

نظر شما