شناسهٔ خبر: 69277900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

در آستانه ۱۳ آبان اعلام شد:

شورای فرهنگی آیت الله طالقانی آماده‌ برپایی مراسم روز ملّی استکبارستیزی در تهران

حوزه/ معاون مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: با خواست خدا در ۱۳ آبان‌ماهِ امسال، خشم، نفرت و اعتراض مردم به سیاست‌های آمریکا و جنایت‌های اسرائیل، متجلّی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در آستانه ۱۳ آبان، روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی، دوازدهمین نشست مجمع عمومی شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی _ تهران با حضور میهمانان ویژه‌ای در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، برگزار شد. ِ

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی عرب‌انصاری، معاون مراسم و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در این نشست، انقلاب اسلامی را دارای محورهای مختلفی دانست و گفت: مهمترین محور انقلاب، دشمن‌شناسی است که امام راحل نیز از اول انقلاب، آمریکای جنایتکار را با عنوان دشمن ملّتِ ایران معرفی کردند.

وی به بیان برخی دسیسه‌ها و فتنه‌های استکبار جهانی علیه ملّت بزرگ ایران اشاره کرد و افزود: نمونه‌ی واضح دشمنی‌ها با مردم ایران، کارنامه‌ی سیاه رژیم صهیونیستی است که هیچ اصلی از اصول بین‌الملل را رعایت نمی‌کند و با کودک‌کشی و بمباران بیمارستان‌ها، مدارس و کشتار غیرنظامیان، رسماََ در غزه نسل‌کشی می‌کند.

معاون مراسم و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه امروز کشور ما در وضعیت حسّاس و تاریخی‌ای قرار دارد، افزود: برگزاری مراسم روز ۱۳ آبان، بسیار مهمّ و نقش‌آفرین است؛ لذا امسال باید متفاوت‌تر از هر زمان دیگر، با حضور طیف‌های گسترده از دانش‌آموزان، کارمندان و عموم مردم، برگزار شود.

وی با اشاره به مکان برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان که در خیابان آیت الله طالقانی است، هر متر از این خیابان را سندی ارزشمند برای جمهوری اسلامی ایران دانست و خطاب به اعضای شورای فرهنگی این خیابان گفت: به اعتقاد من، به صورت کلی در طول سال و به صورت خاصّ در مراسم ملّی روز مبارزه با استکبار جهانی، اهالی خیابان آیت الله طالقانی، مسئولیت شرعی و سیاسی مضاعف دارند؛ لذا دستگاه‌ها و سازمان‌های مستقر در آن باید ضمن حضور، به طور ویژه نقش‌آفرین باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، دیگر سخنران این نشست بود؛ وی اساس تشکیل شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی را اتّفاقی خوب و با ارزش و نیز نمونه‌ی یک کار جهادی و موفّق دانست و گفت: بحمدالله این شورا تاکنون، تصمیمات و پیگیری‌های خوبی را انجام داده است و بنده در چندین برنامه آن، شخصاََ حضور داشته‌ام.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از ضرورت حضور فعّال دستگاه‌های دولتی، سازمان‌ها و نهادهای مستقر در خیابان آیت الله طالقانی گفت و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برای منطقه ۶ تهران، نماینده ویژه منصوب کرده است و لازم است این شورا و شورای منطقه، هماهنگی کافی را با یکدیگر داشته باشند.

همچنین حجت‌الاسلام احمد قادری دبیر شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی ضمن خیر مقدم و ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های این شورا، از آمادگی همه‌جانبه‌ی دستگاه‌های عضو شورای فرهنگی جهت برپایی مراسم روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی خبر داد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین روح‌الله رجبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سخنان کوتاه خود، ضمن خیر مقدم به میهمانان، از ضرورت تاسیس شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی گفت و آن را مصداق حدیث شریف «مَن سَنَّ فِی الإسلام سُنَةََ حَسَنَةََ کانَ لَهُ أجرُها وَ أجرَ مَن عَمِل بِها» دانست.

شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی آماده‌ی برپایی مراسم روز ملّی استکبارستیزی در تهران

شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی آماده‌ی برپایی مراسم روز ملّی استکبارستیزی در تهران

انتهای پیام/

نظر شما