شناسهٔ خبر: 68807966 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴/ دورخیز سالار برای آقایی در جهان

در جدول آقای گلی جام جهانی، سالار آقاپور فعلا در رده دوم قرار گرفته است. در جدول آقای گلی جام جهانی، سالار آقاپور فعلا در رده دوم قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتسال ایران هم‌اکنون در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال قرار دارد و راه زیادی تا فینال مانده. البته در جدول آقای گلی هم ایران یک نماینده دارد و احتمال کسب جایزه در آن وجود دارد.

آقاپور روز گذشته در جریان دیدار مقابل فرانسه توانست ۲ گل بزند و شمار گل‌های خود را به عدد ۶ برساند. آقاپور حالا با این تعداد گل، یک تنه آقای گل تیم ملی فوتسال ایران است و در جدول آقای گلی جام، تنها مارسل برزیلی را پیش روی خود می‌بیند.

ایران در مرحله بعدی با مراکش دیدار می‌کند و برزیل با کاستاریکا. در نتیجه هر دو نفر شانس افزایش تعداد گل‌های خود را دارند و نکته جذاب هم تقابل احتمالی آقاپور و مارسل در مرحله یک چهارم نهایی است؛ جایی که ممکن است ایران و برزیل مقابل هم قرار گیرند. آن جا علاوه بر حذف یک تیم، یکی از ایان دو مدعی آقای گلی هم از جام کنار خواهند رفت.

گفتنی است بازی ایران – مراکش روز پنجشنبه برگزار می‌شود اما بازی برزیل ۲ روز زودتر و به تبع آن برزیلی‌ها برای مرحله بعد ۲ روز بیشتر استراحت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما