شناسهٔ خبر: 69257873 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

اعتراض رسمی مس سونگون ورزقان به شعارهای جنجالی قم

باشگاه مس سونگون ورزقان طی نامه‌ای اعتراض رسمی خود را به شعارهای هواداران تیم قم به فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه مس سونگون ورزقان، پس از بررسی کامل مستندات بازی تیم‌ فوتسال مقابل تیم کلینیک ایرانیان قم، یاسر نجف‌زاده مدیرعامل باشگاه طی نامه‌ای رسمی اعتراض خود را نسبت به شعارهای هنجارشکنانه هواداران منتسب به تیم قم ارسال کرد. 

در متن نامه ارسالی باشگاه مس سونگون ورزقان چنین آمده است: 

جناب آقای مهدی تاج

ریاست محترم فدراسیون فوتبال

  سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد وآل محمد(ص)، احتراما، به نمایندگی از مردم شریف آذربایجان و تمام اعضای باشگاه مس سونگون ورزقان درپی اتفاقات تلخ بازی فوتسال کلینیک ایرانیان قم و مس سونگون ورزقان در ورزشگاه شهید حیدریان و توهین به فرهاد فخیم عزیز، کاپیتان محبوب فوتسال آذربایجان شریف، نکاتی چند در اعتراض به این اتفاق تلخ به حضور تقدیم می‌شود: 

همانگونه که مستحضرید، فیفا سخت‌ترین جرایم برای برخورد با توهین‌های نژادی و قومیتی دارد. بدون لکنت و بی‌واهمه. توهین به یک بازیکن، یک تیم و حتی یک هوادار می‌تواند بلافاصله منجر به قطع مسابقه و شدیدترین برخوردها با متخلفین شود. 

فوتبال و فوتسال بزرگترین رسالت‌شان نشاندن لبخند و با هم لذت بردن از زیبایی‌هاست. نه گسترش نفرت. آنچه روز گذشته در سالن شهید حیدریان شهرستان قم در توهین به فرهاد فخیم کاپیتان با تجربه و محبوب باشگاه مس سونگون ورزقان و دیگر بازیکنان این تیم رخ داد، مصداق آشکار نقض قوانین صریح فیفاست‌. 

به همین دلیل این باشگاه از شما به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق تقاضا دارد ضمن برخورد قاطع با این رویه ناپسند از ابزارهایی استفاده نمایید تا دیگر نه تنها شاهد بروز چنین رفتارهایی نباشیم، بلکه فوتبال و فوتسال‌مان را محیطی برای ترویج اتحاد و وفاق ملی کنیم. 

به امید روزی که دیگر در هیچ یک از ورزشگاه ها و سالن‌های‌مان شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

بیشتر بخوانید:

257 251

نظر شما