شناسهٔ خبر: 68641965 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اسکوچیچ: مبتدیانه گل می‌خوریم/ هوای قهرمانی ما را برداشته بود؛ باید از این شکست درس بگیریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: مقابل ذوب‌آهن مثل بازی‌های گذشته سرحال نبودیم و همه باید از این شکست درس بگیریم.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - دراگان اسکوچیچ پس از شکست یک بر صفر مقابل ذوب آهن در نشست خبری، اظهار داشت: در نیمه اول روی بازی مسلط بودیم و حملات بسیار زیادی داشتیم. پرس تیم راضی کننده بود. از نحوه نمایش تیم در این نیمه کامل راضی بودم. البته توپ‌های زیادی را در نیمه اول لو دادیم. در زمان بردن توپ به حمله، خیلی ساده آن را از دست دادیم.

وی افزو: اشتباهات زیادی در یک سوم هجومی داشتیم. از بازیکنانم نخواسته بودم که عقب بیایند و از دفاع توپ بگیرند. حسین‌زاده، هاشم‌نژاد و ترابی خیلی مواقع در نیمه اول از دفاع توپ گرفتند. کاری که از ان‌ها نخواسته بودم و نیاز نبود. بین نیمه این حس را داشتم که وقتی تیم زیاد در حمله باشد، این احتمال وجود دارد بازیکنان فقط فکر گلزنی باشند و از دفاع غافل بمانند. متاسفانه این اتفاق هم افتاد. وقتی تیم یک طرفه حمله می‌کند، راحت‌تر هم ضدحمله می‌خورد. با اینکه تذکر داده بودم، اما در مجموع نباید اجازه بدهیم به این شکل سازماندهی تیم دچار فروپاشی شود. از گل خورده بسیار ناراضی هستم.

سرمربی تراکتور تصریح کرد: پس از آن هم یک کارت قرمز بسیار بچگانه گرفتیم. پس ا آن همه انرژی که بازیکنان با یک یار کمتر در حمله به کار بردند، وضعیت گره خورد. از نحوه دریافت گل بسیار ناراضی هستم. مقابل پرسپولیس هم این حس به من دست داد که گل‌های بسیار ساده و مبتدیانه می‌خوریم. امتیاز‌های بسیار راحتی مقابل ذوب‌آهن و پرسپولیس از دست دادیم. از طرفی شاید این باخت در ابتدای فصل بد نبود. پس از سه بازی همه شروع به صحبت از قهرمانی کردند و هوا ما را برداشت. شاید باید می‌باختیم. هرچند بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند. یک لیگ طولانی پیش رو داریم و امیدوارم بچه‌ها از این باخت درس بگیرند.

اسکوچیچ اضافه کرد: ناراحت‌کننده است به تیمی باختیم که در کل بازی ۳_۲ بار بیشتر از خط نیمه رد نشد.

انتهای پیام/

نظر شما