شناسهٔ خبر: 68642181 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اصلا از بازیکنان این کارها را نخواسته بودم

اسکوچیچ: هوا برمان داشته بود که قهرمان لیگ ماییم!

دراگان اسکوچیچ از نمایش تیمش راضی نیست و هضم شکست در ورزشگاه خانگی برایش دشوار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ برخلاف همیشه با چهره برافروخته و عبوس وارد سالن نشست خبری تبریز شد تا به سوالات خبرنگاران ناراضی که بعد از اولین باخت، سوالهای تند و تیز خود را آماده کرده بودند، پاسخ دهد. دراگان در ابتدا اظهارات طولانی را انجام داد و سپس به پرسش‌ها پرداخت. مشروح اظهاراتش را بخوانید:

* صحبت‌های ابتدایی؟
نیمه روی بازی مسلط بودیم و حملات بسیار زیادی کردیم. پرس راضی‌کننده‌ای انجام دادیم و از نحوه نمایش تیمم در نیمه اول کاملا راضی بودم اما اشتباهات زیادی در لو دادن توپ‌ها در نیمه اول داشتیم. زمانی که توپ را به حمله می‌بردیم، خیلی ساده آن را از دست می‌دادیم و اشتباهات زیادی را یک سوم جلوی تیم انجام دادیم. همچنین من از بازیکنان نخواسته بودم که عقب بیایند و از دفاع توپ بگیرند. مثلا امیرحسین حسین‌زاده، هاشمی نژاد و ترابی خیلی وقت‌ها در نیمه اول می‌آمدند و از دفاع توپ می‌گرفتند؛ کاری که اصلا نیاز نبود و من هم از آنها نخواسته بودم.

* دریافت گل در نیمه دوم؟
بین نیمه این حس را داشتم که وقتی تیمی زیاد در حمله باشد، احتمال می‌رود بازیکنان فقط فکر گل زدن باشند و از دفاع غافل شوند که متاسفانه همین اتفاق هم افتاد. وقتی تیمی یک طرفه حمله می‌کند، راحت‌تر هم ضدحمله می‌خورد. با اینکه من بین نیمه تذکر داده بودم، این اتفاق افتاد. در مجموع نباید اجازه بدهیم سازماندهی تیم‌مان اینطور دچار فروپاشی شود. روی گلی که خوردین که واقعا ناراضی هستم و بعد از آن هم یک کارت قرمز بسیار بچگانه دریافت کردیم و بعد از آن با همه انرژی ای که بازیکنان برای حمله به کار گرفته بودند، با یک یار کمتر بازی برایمان گره خورد.

* ناکامی در کلین شیت در تبریز؟
از نحوه دریافت گل‌مان خیلی ناراضی هستم. این حس مقابل پرسپولیس با گلی که آنجا خوردیم هم به من دست داد. ما گل‌های ساده و مبتدیانه‌ای دریافت کردیم و امتیازات ساده‌ای را مقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن از دست دادیم. این واقعا باعث ناراحتی من است. از طرفی شاید بد نبود ما این باخت را در اینجای فصل داشتیم. بعد از سه بازی همه شروع به صحبت درباره قهرمانی کردند و هوا ما را برداشته بود. شاید باید این باخت اینجا اتفاق میفتاد. گرچه می‌دانم بازیکنان تمام تلاش‌شان را امروز انجام دادند. می‌دانیم که لیگ و فصلی طولانی در پیش داریم و امیدوارم اتفاقی که امروز برای بچه‌های من میفتد این باشد که از این باخت درس می‌گیرند. قطعا ناامیدکننده بود و ناراحتم برابر تیمی باختیم که طی کل بازی شاید سه بار از خط نیمه رد نشدند.

نظر شما