شناسهٔ خبر: 68635346 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری اصفهان بر اجرای کامل قوانین زیست محیطی در استان تاکید کرد

رئیس کل دادگستری اصفهان همچنین بر پیگیری بیشتر و موثر دستگاه قضایی و نهاد‌های نظارتی بر اجرای کامل قوانین زیست محیطی در استان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- پنجمین نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در سال ۱۴۰۳ در دادگستری استان اصفهان برگزار شد.

 در این نشست حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین اسداله جعفری به انتقاد از عدم اجرای کامل قوانین در حوزه کاهش آلودگی هوا پرداخت و گفت: برخی از قوانین مربوط به کاهش آلودگی در استان اصفهان به طور کامل و درست اجرا نشده است و این موضوعی است که به شکل مستقیم با سلامتی مردم ارتباط دارد.

وی افزود: تغییر و جابجایی مدیران و مسئولان و محدودیت‌ها در منابع مالی و انسانی نباید مانع اجرای قوانین شود چرا که یک مسئول انقلابی و مردمی باید مجدانه و مصرانه پیگیر اجرای قوانین در حوزه مدیریتی خود باشد و چنانچه به موانعی برخورد کرد از دستگاه قضایی و دستگاه‌های نظارتی کمک بخواهد تا کار‌ها سریعتر انجام شود و هر مسئولی در این زمینه کوتاهی کند باید پاسخگو باشد.

رئیس کل دادگستری اصفهان همچنین بر پیگیری بیشتر و موثر دستگاه قضایی و نهاد‌های نظارتی بر اجرای کامل قوانین زیست محیطی در استان تاکید کرد.

 حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین جعفری، در این نشست، دستوراتی نیز در جهت پیگیری مسائل مرتبط با کنترل عوامل تخریب و عملیات اجرایی، به منظور مبارزه با ریزگردها، واگذاری معادن و همچنین رفع موانع در اجرای کامل قانون حدنگار صادر کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما