شناسهٔ خبر: 68625198 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دانشگاه علمی و کاربردی استان مرکزی ظرفیت پذیرش ۲ هزار و ۶۰ دانشجو را دارد

اراک - ایرنا -رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی گفت: این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید، ظرفیت پذیرش ۲ هزار و ۶۰ دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته را دارد.

صاحب‌خبر -

«علیرضا نظام‌آبادی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ثبت‌نام از داوطلبان ورود به دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته این دانشگاه برای پذیرش در ۲۴ کدرشته محل و هفت مرکز آموزش علمی کاربردی از ۲۱ تا ۲۶ شهریورماه فرصت دارند.

وی بیان کرد: ثبت‌نام از داوطلبان ورود به دوره‌های کاردانی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان مرکزی برای پذیرش مهرماه ۱۴۰۳ در ۴۳ کدرشته محل و هشت مرکز آموزش علمی کاربردی از ۱۹ شهریورماه آغاز شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی گفت: همزمان با شروع ثبت‌نام، دفترچه‌ راهنمای ثبت نام از طریق پرتال اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی ww.sanjesh.org و همچنین پرتال اطلاع‌رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی به نشانی mk.uast.ac.ir قابل رویت و در دسترس داوطلبان است. برهمین اساس داوطلبان باید ضمن مطالعه شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه‌ راهنمای پذیرش نسبت به ثبت‌نام در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور اقدام و پرینت نهایی آن را تا زمان اعلام نتیجه نزد خود حفظ کنند.

نظام‌آبادی افزود: به تمامی داوطلبان توصیه می‌شود به منظور افزایش احتمال قبولی بیش از یک کدرشته محل را انتخاب کنند و نیز ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

سه هزار و ۷۰۰ دانشجو علمی کاربردی در ۲۰ مرکز استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

نظر شما