شناسهٔ خبر: 68626813 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در قالب پروژه مهر؛

۱۷۰۰ پروژه آموزشی در کشور افتتاح می‌شود

زنجان-رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تا مهرماه یک هزار و ۷۰۰ طرح آموزشی تحویل داده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا خان‌محمدی ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه شهید جمهور رئیسی گلشهر زنجان اظهار کرد: در قالب پروژه مهر، یک هزار و ۷۰۰ طرح مدرسه‌سازی در سطح کشور تحویل آموزش و پرورش داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم پروژه‌های مدرسه‌سازی جهش یافت، عنوان کرد: در این دوره ۳۲ هزار کلاس درس تکمیل، تجهیز و تحویل داده شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور یکی از شاخص‌های پیشرفت در استان زنجان را تکمیل پروژه‌های مدرسه‌سازی و طرح‌های ورزشی این سازمان دانست و گفت: زنجان استعدادهای زیاد و رتبه‌های برتر کنکور دارد. وی تصریح کرد: توجه به آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت، معلم و دانش‌آموز به داشتن نیروی انسانی موفق، جامعه‌ای پیشرفته، صنعتی، فرهنگی و سایر موارد می‌انجامد.

خانمحمدی خاطرنشان کرد: برای کم کردن حجم بیمارستان و کلانتری، کنترل مصرف آب، حل ناترازی انرژی و ارتقای فرهنگ رانندگی باید مدرسه را بیشتر کنیم و فرهنگ و آموزش را توسعه دهیم.

وی یادآور شد: استان زنجان به همت استاندار فرهیخته، بالاترین اعتبارات استانی را در کل کشور جذب کرده و این موضوع در سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌ها و توجه ویژه به آموزش و پرورش مؤثر است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سازمان نوسازی مدارس ۲ هزار و ۴۰۰ نیرو دارد، عنوان کرد: ۱۱ هزار پروژه در ابتدای دولت داشتیم که ۸ هزار پروژه نیز به آن اضافه شد.

وی به استفاده از ظرفیت مردم و خیران در برنامه‌های آموزش و پرورش و پروژه‌های نوسازی مدارس تأکید کرد و افزود: ۵۴ درصد مدارس که مهر امسال تحویل داده می‌شود با مشارکت مردم ساخته شده است.

نظر شما