شناسهٔ خبر: 68622787 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون نیروی دریایی سپاه:

اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون خون شهداست

شیراز - ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : اقتدار و توانمندی‌ امروز ایران اسلامی حاصل خون پاک شهدا و صبوری و ایستادگی خانواده‌های معظم آنان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دریادار مرتضی زارع چهارشنبه در اجلاسیه گرامیداشت شهدای کارمند فارس، با اشاره به تئوری موسوم به «آنفلوآنزای نیویورکی» اظهار کرد: این تئوری به عنوان آخرین تیر ترکش آمریکا در قالب یک ویروس پنج لایه است، که لایه اول ایجاد نفرت مردم نسبت به قومیت‌های ترک، لر، عرب، گیل و فارس است و این بذر به راحتی و آرامی با بیان لطیفه‌ها در دل مردم کاشته می‌شود.

وی ترویج نفرت از مسوولان را دومین مورد از گزینه‌های آنفلوانزای نیویورکی برشمرد که با پرداختن به پرونده فساد مالی یک فرد سیاسی، که چه بسا نظیر آن در هر کشوری ممکن است به وجود آید، به قدری می‌تواند ناامیدی را در دل مردم دامن بزند که همگان به این باور برسند که تمام مسوولان کشور فاسد هستند، در صورتی که حقیقت امر غیر از این است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی سپاه به سومین لایه نفرت از سوی دشمن علیه نظام پرداخت و گفت: در این لایه تلاش بر آن است که مردم نسبت به نظام بی‌اعتماد شوند و سعی می‌کنند به هر طریق و شکلی، بذر این بی‌اعتمادی را در دل مردم بکارند.

دریادار زارع، از ساخت فیلم‌هایی مانند «۳۰۰» توسط کمپانی صهیونیستی که تلاش دارد ایرانان را مردمانی جنگ‌طلب و برهم زننده آرامش نشان دهد و نفرت از ایرانی بودن را انتشار دهد، به عنوان چهارمین گزینه دشمن در این مسیر یاد کرد.

وی نفرت علیه اسلام را پنجمین مورد دانست و تصریح کرد: نفرت پراکنی علیه ایدیولوژی اساسی جمهوری اسلامی ایران که پنج سال است توسط غرب در ایران و جهان دنبال می‌شود، پنجمین گزینه دشمن است و نمونه آن کاریکاتورهای ضد اسلامی است که توسط دشمن منتشر می‌شود.

زارع در بخش دیگری از سخنان خود عامل اصلی در جلوگیری از فروپاشی انقلاب اسلامی را وحدت مردم دانست و بیان کرد: در طول دوران هشت ساله دفاع مقدس، عامل برتری ایران در جنگ انگیزه بود، اما دشمنی که انگیزه‌ای برای جنگ ندارد و تنها به دنبال بهانه است.

وی ادامه داد: اعتقاد راسخ به اسلام، سلامت معنوی، روحیه شهادت طلبی، ایثار، الگو قرار دادن حماسه عاشورای حسینی با شعار پیروزی خون بر شمشیر در جوانان ایران انگیزه جنگیدن برابر دشمنان ایجاد می‌کرد.

باید فضای ارزشمند سال‌های دفاع مقدس را زنده نگه داریم

استاندار فارس نیز در این اجلاسیه بیان کرد: به یاری خدا در آینده نزدیک شر رژیم صهیونیستی از سر مسلمانان جهان کم خواهد شد که ده‌ها سال است بدون رحم و انسانیتی از هیچ جنایتی فروگذاری نکرده‌اند.

محمدهادی ایمانیه خطاب به مسوولان در هر سازمان و اداره‌ای و با هر رده‌ای، تصریح کرد: باید برای مردمی که به ما مراجعه می کنند ارزش قائل باشیم تا روزبه‌روز دوستی‌ها و اعتماد به نظام افزایش پیدا کند و ایران که همواره مانند سنگری محکم در مقابل دشمنان بشریت ایستاده است، مستحکم باقی بماند.

استاندار فارس اظهار کرد: یاد و نام شهدا را گرامی می‌داریم که امنیت و فعالیت امروز را مدیون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های شهدا هستیم که اگر این شهیدان، مقاومت و بردباری آنان نبود، سرنوشت ما هم مانند بسیاری از کشورها می‌شد که استقامت و بردباری نکردند و امروز سرنوشت مطلوبی ندارند.

اجلاسیه گرامیداشت شهدای کارمند استان فارس با حضور جمعی از خانواده شهدا، معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه و برخی از مدیران و مسوولان استانی در شیراز برگزار شد.

نظر شما