شناسهٔ خبر: 68603634 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کاظمی: هرچقدر به استقلال آرامش بدهیم بهتر است

پیشکسوت استقلال گفت: هرچقدر تنش‌ها برای استقلال را کاهش دهیم برای تیم بهتر است. پیشکسوت استقلال گفت: هرچقدر تنش‌ها برای استقلال را کاهش دهیم برای تیم بهتر است.

صاحب‌خبر -

حسین کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص شرایط این روزهای خود گفت: سال گذشته همراه با کادر منصوریان در فولاد حضور داشتم و سال قبل از آن هم در صنعت نفت فعالیت داشتم. قبل از آن هم در اراک مشغول بودم. چند سالی بود که در کادر منصوریان بودم.

وی افزود: امسال هنوز در تیمی فعالیت ندارم و استراحت می‌کنم تا ببینم خدا چه می‌خواهد. فوتبال شغل ما است و از کودکی درگیر آن بوده‌ام. پس از خداحافظی از فوتبال هم از آن دور نبوده‌ام و مربیگری را هم جزوی از فوتبال می‌دانم.

پیشکسوت استقلال در مورد سکوت خود گفت: خودم را به آن شکل پیشکسوت نمی‌دانم. در این تیم بازی کرده‌ام و هوادارش بوده‌ام. هرچقدر به این تیم آرامش بدهیم و برایش تنش درست نکنیم بهتر است. احساس می‌کنم کار درست این است که حواشی را افزایش ندهیم.

کاظمی ادامه داد:‌ هواداران هنوز من را دوست دارند و لطف دارند. هنوز نسل ما را بخاطر دارند و کسانی که در جوانی‌شان بازی‌های ما را دیده‌اند حالا دیگر ۴۰ یا ۵۰ سال سن دارند اما هر زمان ما را می‌بینند به ما ابراز لطف می‌کنند.

وی در خصوص تغییرات فوتبال و تفاوت این نسل با نسل زمان خود از بعد فنی اظهار داشن: بحث سخت‌تر شدن و یا بهتر شدن نیست. شرح وظایف متفاوت شده است. در آن زمان بال‌های کناری اضافه می‌شدند و در بحث پوشش کم نبودیم. مساله تغییر فوتبال است. هنوز هم بسیاری از دتیم‌ها به سبک آن زمان ۳۵۲ بازی می‌کنند.

کاظمی در خصوص انتخاب بهترین هافبک‌ دفاعی‌های استقلال پس از خود عنوان کرد: خیلی‌ها خوب بودند. امید ابراهیمی فوق‌العاده بود. امید حامدی‌فر هم عملکرد خوبی داشته. فرشید باقری را هم بد ندیدم. درباره روزبه هم باید بگویم او در پست دفاع بهتر است. احساس می‌کنم در هافبک به اندازه دفاع کارآیی ندارد.

وی که هم‌تیمی فکری، مجیدی، منصوریان و نکونام به عنوان سرمربیان ایرانی اخیر استقلال بوده، درباره آنها گفت: هر ۴ نفر از دوران بازی قدرت هدایت داشتند و می‌شد پیش‌بینی کنید که روزی سرمربی استقلال می‌شوند. درباره عملکردشان نمی‌توانم نظر بدهم. آن را باید هواداران بر حسب نتایج بررسی کنند. 

کاظمی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا روزی در کسوت مربی به استقلال برمی‌گردد یا خیر؟ گفت: امیدوارم، هرچه خدا بخواهد.

گفت و گو از علی رضایی

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما