شناسهٔ خبر: 68604223 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کارسلی: از سرمربی‌گری انگلیس احساس راحتی نمی‌کنم!

لی کارسلی، سرمربی موقت تیم ملی انگلیس، می‌گوید که این سمت باعث شده او احساس ناراحتی زیادی داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کارسلی پس از اینکه گرت ساوتگیت از سمت خود کناره‌گیری کرد، به طور موقت هدایت تیم ملی انگلیس را برعهده گرفته است. هنوز مشخص نیست که آیا او این نقش را به طور دائمی برعهده خواهد گرفت یا خیر. با این حال، او شروعی عالی داشته است و پس از پیروزی در بازی هفته گذشته در ایرلند، آنها امشب با نتیجه ۲-۰ مقابل یونان به پیروزی رسیدند.

این برد که با دو گل از هری کین به دست آمد، باعث شده است که انگلیس در پایان هفته دوم رقابت‌ها در موقعیت خوبی قرار بگیرد.

کارسلی ممکن است در مسابقات ملی اکتبر که در آن انگلیس در خانه به مصاف یونان می‌رود و در خارج از خانه با فنلاند بازی می‌کند، همچنان به عنوان سرمربی موقت باقی بماند تا فدراسیون فوتبال این کشور تصمیم نهایی را بگیرد.

کارسلی پس از بازی امشب در مصاحبه با آی‌تی‌وی گفت: «قطعاً در این شغل احساس راحتی نمی‌کنم. من قطعاً در این مدت از منطقه امن و راحت خودم خارج شده‌ام. این تجربه لذت‌بخش بوده است، اما من و بقیه کارکنان باید هر روز استانداردهای بسیار بالایی ارائه دهیم. ما سعی کرده‌ایم بهترین کار ممکن را انجام دهیم. خوش‌شانس بودیم که دو نتیجه خوب گرفتیم و حال باید روی این موضوع کار کنیم که آینده ما چه می‌شود.»

2079611

کارسلی که تیم زیر ۲۱ سال انگلیس را به قهرمانی در مسابقات قهرمانی اروپا در سال ۲۰۲۳ رسانده بود، در این بازی به بازیکنان جدید فرصت داد. آنخل گومز، هافبک لیل، برای اولین بار در ترکیب تیم بزرگسالان قرار گرفت. در حالی که نونی مادوئکه نیز اولین بازی خود را  انجام داد و موفق به ثبت یک پاس گل شد.

کارسلی درباره عملکرد تیمش گفت: «دیدید که همه چقدر خوب بودند. آنها دستورات ما را به دقت انجام دادند و نشان دادند که شایسته بازی برای انگلیس هستند. به کین بابت رسیدن به صدمین بازی برای تیم ملی و همچنین دو گل امشبش تبریک می‌گویم.»

نظر شما