شناسهٔ خبر: 68603198 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

کریستیانو رونالدو: من معتاد هستم!

کریستیانو رونالدو: من معتاد هستم!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغال، می‌گوید به بازی کردن و گلزنی اعتیاد دارد و با این روحیه توانسته در 39 سالگی هم در سطح حرفه‌ای بازی کند.

صاحب‌خبر -

ورزش سه: کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغال، می‌گوید به بازی کردن و گلزنی اعتیاد دارد و با این روحیه توانسته در ۳۹ سالگی هم در سطح حرفه‌ای بازی کند.

 کریستیانو رونالدو که هفته گذشته به رکورد ۹۰۰ گل در دوران حرفه‌ای خود دست یافت، در مورد دوران موفقیت‌آمیزی که سپری کرده، صحبت کرد و فاش کرده که هنوز در ۳۹ سالگی انگیزه زیادی برای ادامه دادن دارد.

رونالدو آمار درخشانی در یورو ۲۰۲۴ نداشت و در ۵ بازی متوالی موفق به گلزنی نشد. پرتغال در حضور او تنها تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت و با شکست مقابل فرانسه حذف شد.

با این حال، او در فیفادی سپتامبر با گلزنی به ترتیب مقابل کرواسی و اسکاتلند، بازگشت قابل توجهی داشت. ستاره فعلی النصر در ۱۷ سالگی خود را با یک گل در بازی لیگ پرتغال مقابل موریرنسی در سال ۲۰۰۲ به فوتبال جهان معرفی کرد.

آن گل آغاز سفری خارق العاده بود که او را به قله فوتبال در سراسر اروپا و فراتر از آن رساند. این ستاره ۳۹ ساله در حین گفتگو با ریو فردیناند در کانال یوتیوب خود گفت: "دیشب با خانواده و مادرم شام می‌خوردم و در مورد شرایطی که در یورو رخ داد صحبت کردیم.

این اشتیاقی است که هنوز برای بازی کردن دارم. من معتاد فوتبالم، به گلزنی اعتیاد دارم و حتی در این سنی که دارم در سطح خوبی بازی می‌کنم، چون آن را دوست دارم."

 

پ

برچسب‌ها:

نظر شما