شناسهٔ خبر: 68597135 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

جواد امام هشدار داد

نفوذ «دولت سایه» سعید جلیلی در نهاد‌هایی خارج از کنترل دولت پزشکیان

«برخی اخبار حاکی از آن است که جریان رقیب درحال لابی و حضور در مسند‌هایی است که در اختیار دولت نیستند و از این طریق می‌خواهند وفاق را ناممکن کنند، البته در بسیاری موارد تیر این افراد به سنگ خورده و فضاسازی‌های آن‌ها جواب نداده است، مانند ماجرای اخیری که برای تاجزاده مطرح کردند و با معرفی معاونت سیاسی وزیر کشور این شایعه هم منتفی شد، البته این روش که با ضد انقلاب نامیدن افراد آن‌ها را حذف می‌کنند همچنان توسط آن‌ها هدایت می‌شود.»

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: در انتخابات مردم ایران به جریانی که موجودیت ایران را تهدید میکرد نه گفتند.

به گزارش منیبان، جواد امام، فعال سیاسی اصلاح طلب و سخنگوی جبهه اصلاحات، در رابطه با خبرسازی‌های برخی رسانه‌ها در رابطه انتصابات دولتی گفت: این رسانه‌ها از یک دژ مستحکم برخوردار هستند و دروغ از مستحبات مؤکد آن‌هاست، نشر اکاذیب و تشویش اذهان برای این رسانه‌ها و تندروها نه جرم محسوب میشود و نه قبحی دارد و به دنبال ایجاد انحراف هستند.

او افزود: این اقدامات آن‌ها هم نشأت گرفته از یک سازوکار اقتدار طلبی است که اساساً برخلاف منافع عمومی حرکت می‌کنند و تندروها رای مردم را برنمی‌تابند.

امام تاکید کرد: پزشکیان امروز و بنا بر توافقاتی که با حاکمیت داشته سعی بر ایجاد وفاق دارد اما برخی آقایان و جریان اقلیت اقتدار طلب برنمی‌تابند و تلاش میکنند که برخلاف آنچه که به عنوان مسیر دموکراسی، رای مردم و مردم سالاری هست، رقم بخورد.

این چهره سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: همان مردمی که رای دادند و تندروها و تفکری که برکشور حاکم بود را کنار زدند، می‌دانند چه کسانی بانیان واقعی وضع موجود هستند و با رای خود آن‌ها را حذف کردند. مردم ایران به جریانی که موجودیت ایران را تهدید میکرد نه گفتند.

امام خاطرنشان کرد: در حال حاضر جریانی که در انتخابات شکست خورده تلاش می‌کند جریان برنده را حذف کند، آن‌ها نمی‌خواهند صندلی‌ها را ترک کنند و به جریان پیروز تحویل دهند. جریان پیروز انتخابات امروز در بسیاری از پست‌ها باید صندلی‌های خود را از جریان رقیب بگیرد چراکه آن‌ها حاضر به ترک صندلی‌ها نیستند، این جریان می‌خواهد حتی وفاق پزشکیان را به نفع خود تغییر دهد و دولت را تابع وفاق انتصابی کند.

این چهره سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: براساس آخرین اخبار دولت در سایه که همان رقیب پزشکیان در انتخابات است در حال پوست اندازی در بنیادها هستند. درواقع دولت در سایه فعالیت را در نهادها و مسندهایی ادامه می‌دهد که تحت کنترل و انتخاب دولت نیست.

او در پایان خاطرنشان کرد: برخی اخبار حاکی از آن است که جریان رقیب درحال لابی و حضور در مسندهایی است که در اختیار دولت نیستند و از این طریق می‌خواهند وفاق را ناممکن کنند، البته در بسیاری موارد تیر این افراد به سنگ خورده و فضاسازی‌های آن‌ها جواب نداده است، مانند ماجرای اخیری که برای تاجزاده مطرح کردند و با معرفی معاونت سیاسی وزیر کشور این شایعه هم منتفی شد، البته این روش که با ضد انقلاب نامیدن افراد آن‌ها را حذف می‌کنند همچنان توسط آن‌ها هدایت می‌شود.

گفتنی است؛ یک رسانه اصولگرا اخیرا مدعی شد که برخی شنیده‌ها حاکیست که مصطفی تاج‌زاده به دنبال کارسازی برای انتصاب برخی چهره‌های رادیکال به عنوان معاون سیاسی وزارت کشور است و از این طریق قصد دارد سیاست وفاق پزشکیان را دور بزند. در این میان نام جواد امام به چشم میخورد.

نظر شما