شناسهٔ خبر: 68592994 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

عضو شورای شهر زنجان:

الحاق به محدوده شهر باید با هماهنگی شهرداری زنجان باشد

زهرا فتحی

عضو شورای شهر زنجان گفت: در الحاق به محدوده به شهر باید با شهرداری نیر هماهنگی شود.

صاحب‌خبر -

مهدی طالب امروز (سه‌شنبه ۲۰ شهریور ماه) درجلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با اشاره به ارسال پیامک اداره‌کل مسکن و شهرسازی استان زنجان به متقاضیان مسکن ملی در روزهای اخیر با موضوع اهدا زمین ثمین ۳، عنوان کرد: این پیامک حاوی اعطای زمین است که متاسفانه بدون هماهنگی با شورا و شهرداری زنجان بوده است.

وی عنوان کرد: این پیامک از بین ۷ هزار نفر متقاضی جامانده به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر که تک واریزی داشتند ارسال شده است، ادامه داد: ارسال این‌ پیامک‌ها بدون برنامه و هماهنگی از جانب اداره‌کل مسکن و شهرسازی استان زنجان بوده است.

او با توضیح اینکه متاسفانه گاهی فقط شاهد اظهارات ضد و نقیض در انجام کارها هستیم، تاکید کرد: قبل از ارسال این پیامک باید به این موضوع هم فکر می‌شد که ۳۳۰۰ خانوار پس از اعطای زمین چه خواهند کرد؟

طالب با یادآوری اینکه قبل از انجام هر طرح باید تحقیق‌های لازم مرتبط با آن طرح انجام شود، توضیح داد: باید به فکر عملیاتی شدن طرح‌ها نیز باشیم و از انجام کارهای شعاری پرهیز کنیم.

عضو شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه الحاق به محدوده باید با هماهنگی شهرداری باشد زیرا شهرداری نقش اصلی را دارد، متذکر شد: از دستگاه‌های نظارتی درخواست داریم در این‌باره ورود کنند.

وی با اشاره به موضوع مطرح شده مبنی بر الحاق ۱۱۹ هکتار به روستای کوشکن، خاطرنشان کرد: اگر این محدوده به کوشکن الحاق شود این روستا عملا به شهر زنجان محلق خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما