شناسهٔ خبر: 68584332 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

نسل جدید هدفون‌های ایرپادز مکس معرفی شد

اشکان دولتی / theverge

صاحب‌خبر -

پس از معرفی ایرپادز ۴ در مراسم امشب، اپل از نسل جدید هدفون‌های  ایرپادز مکس (AirPods Max) هم رونمایی کرد که بالاخره از پورت Lightning به USB-C کوچ کردند. 

این تغییر مهم و مورد انتظار بسیاری از کاربران، یک به‌روزرسانی کلیدی پس از چهار سال از عرضه نسخه اولیه ایرپادز مکس است. نسخه جدید AirPods Max در رنگ‌های جذابی همچون مشکی، بنفش و نارنجی عرضه خواهد شد و با قیمت 549 دلار، مشابه مدل قبلی، به بازار می‌آید. 

هدفون‌های AirPods Max که در سال 2020 به عنوان اولین هدفون‌های بی‌سیم روگوشی اپل عرضه شدند، طی این سال‌ها بدون تغییرات سخت‌افزاری باقی مانده بودند. اما حالا با پشتیبانی از USB-C، این هدفون‌ها از نظر کاربری بسیار انعطاف‌پذیرتر و همگام با دیگر محصولات جدید اپل شده‌اند.

ایرپادز مکس

این هدفون‌ها همچنان کیفیت صدای برتری ارائه می‌دهند و با رنگ‌های جدید و طراحی پیشرفته، انتخابی مناسب برای افرادی هستند که به دنبال تجربه‌ای عالی از موسیقی و صدا در حین استفاده از فناوری‌های روز هستند. یکی از قابلیت‌های جدید ایرپادز پرو، Hearing Protection است که گوش کاربر را در مقابل صداهای زیاد محافظت می‌کند. به طور مثال وقتی به کنسرت رفتید با استفاده از این ایرپادها می‌توانید صدای جمعیت را به مقدار کمتری بشنوید.

پیش‌‌فروش این هدفون‌ها از همین امروز آغاز شده است و در تاریخ 20 سپتامبر (۳۰ شهریور) می‌توانید منتظر عرضه آن‌ها به بازار باشید.

سیب‌اپ، بزرگترین اپ‌استور iOS ایرانی

برچسب‌ها:

نظر شما