شناسهٔ خبر: 68579247 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

حماس خواستار مقابله منطقه‌ای و بین‌المللی با جنایات اسرائیل شد

جنبش حماس حمله بامدادی امروز رژیم صهیونیستی به غرب سوریه را محکوم و آن را نقض آشکار حاکمیت این کشور و قوانین بین‌المللی دانست.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین:جنبش حماس طی بیانیه‌ای، «تجاوز وحشیانه» رژیم صهیونیستی به خاک سوریه که به شهادت ۱۶ نفر و مجروحیت ده‌ها تن در حومه شهر «مصیاف» منجر شد، به‌شدت محکوم کرد.

حماس این جنایت را «نقض آشکار حاکمیت سوریه و قوانین بین‌المللی» و تداوم عربده‌کشی دولت اشغالگر علیه کشورهای منطقه دانست.

در ادامه این بیانیه، حماس از کشورهای عربی و اسلامی خواست که با سرکشی این رژیم و تجاوزات مکرر و فزاینده آن علیه مردم فلسطین، ملت عربی و اسلامی و مقدسات آن مقابله کنند.

این جنبش مقاومت از جامعه بین‌الملل و سازمان ملل نیز خواست که این تجاوز و نقض قوانین و هنجارهای بین‌المللی توسط اسرائیل را محکوم کنند و سران آن را بازخواست کنند و اجازه ندهند که آنها از مجازات جنایات وحشیانه خود فرار کنند.

وزارت خارجه سوریه، نیز ظهر امروز (یکشنبه)، در واکنش به حمله بامدادی رژیم صهیونیستی به حومه شهر مصیاف اعلام کرد که تداوم تجاوزات اسرائیل به خاک سوریه و دیگر کشورهای منطقه و همچنین تداوم جنگ وحشیانه در نوار غزه و کرانه باختری بیانگر «تلاش مستمر این رژیم فاشیستی و خون‌ریز برای تنش‌زایی بیشتر در منطقه و کشاندن آن به پرتگاه‌های خطرناکی است که عواقبی وخیم به همراه خواهد داشت».

نظر شما