شناسهٔ خبر: 68585476 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قدردانی سنوار از همبستگی جنبلاط با مردم فلسطین در زمینه شهادت هنیه

رئیس جنبش حماس در نامه‌ای از همبستگی و پیام تسلیت ولید جنبلاط و فرزندش در زمینه شهادت «اسماعیل هنیه» تشکر کرد.

صاحب‌خبر -

در پیام سنوار ضمن تقدیر از پیام جنبلاط و پسرش در باره شهادت هنیه و محافظش وسیم ابوشعبان موسوم به «ابوانس» آمده است: از همبستگی شما که همراه با احساسات پاک و صادقانه بود، قدردانی می‌کنیم و از خداوند باری تعالی می‌خواهیم که شما را خیر و برکت دهد و از گزند حفظ کند.

در ادامه این پیام تأکید شده است: فرمانده شهید ما و نماد امت اسلامی و فلسطین در نبرد طوفان الاقصی به عنوان یکی از شرافتمندانه‌ترین جنگ‌های تاریخی مردم فلسطین به کاروان رهبران شهدا پیوست تا خون ایشان، فرزندا، نوادگان و خانواده آن شهید بزرگوار با فداکاری‌های زاید الوصف مردم فلسطین در غزه، کرانه باختری و قدس و دیگر اراضی اشغالی درهم آمیخته شود.

این پیام افزود: شهادت هنیه تاکیدی است بر اینکه خون فرماندهان و مجاهدان ما رنگین‌تر از خون مردم‌مان نیست، این خون‌های پاک و کاروان‌های مبارک شهدا موجب افزایش صلابت و قدرت ما در رویارویی با اشغالگران صهیونیست و نازی تا بیرون راندن آنها از اراضی و مقدسات‌مان و برپایی کشور مستقل فلسطین با حاکمیت کامل به پایتختی قدس خواهد شد.

رئیس دفتر حماس در این نامه آورده که ما در جنبش حماس همواره در وفاداری به خون شهدا ثابت‌قدم باقی خواهیم ماند، اصول والایی که فرمانده شهیدمان ابوالعبد (هنیه) بدان فرا می‌خواند، همیشه ثابت و حاضر خواهد ماند و حماس و مجاهدانش در این مسیر حرکت خواهند کرد؛ از جمله این اصول، اتحاد مردم فلسطین بر سر گزینه جهاد و مقاومت، وحدت امت عربی و اسلامی و پرهیز از تفرقه و اختلاف است تا متحد و یکپارچه در مقابل دشمن صهیونیست بایستیم که دشمن واقعی و بزرگترین تهدید علیه امت ماست، سیاست اشغالگران مبتنی بر توسعه جاه‌طلبی در غارت ثروت‌ها و منابع ماست. خداوند شما و مردم لبنان را در امنیت و ثبات حفظ کند.

منبع: ایرنا

نظر شما