شناسهٔ خبر: 68561445 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کشف راز جنایت زن و شوهری در سالخوردگی

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف راز قتل زنی ۶۰ ساله به دست همسرش خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ روز سه‌شنبه ششم شهریورماه امسال خبر قتل زن سالخورده‌ای در خانه‌ای در یکی از خیابان‌های محله گلبرگ به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به صحنه جرم رفته و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد:‌ به محض اینکه کارآگاهان وارد خانه شدند با جسد خونین زنی حدوداً ۶۰ ساله‌ای مواجه شدند که براثر ضربات تیغ به گردنش قربانی جنایت شده بود، بررسی‌های اولیه نیز نشان ‌داد که همسر مقتول که خودش زخمی شده شاهد ماجرا بوده است. بدین ترتیب وی هدف تحقیق قرار گرفت و در اظهارات ضد و نقیضی گفت که با همسرش در خانه حضور داشته که ناگهان چند سارق نقاب پوش وارد خانه شدند. آنها ابتدا همسرش را با تیغ هدف ضرب و جرح مرگبار قرار دادند و سپس با همان سلاح سرد به او آسیب وارد کرده و پس از ارتکاب قتل خیلی زود پا به فرار گذاشتند.

ولیپور گودرزی گفت: تیم تحقیق در جریان بازرسی از خانه موردنظر آلت قتاله را در حمام خانه کشف کردند که همین موضوع شک کارآگاهان را برانگیخت. از سوی دیگر زخم‌های همسر مقتول نیز حکایت از خودزنی داشت.

وی با اشاره به اینکه همسر مقتول دست به این جنایت زده و قصد داشته تا با تناقض‌گویی مسیر پرونده  را تغییر دهد، گفت: بلافاصله متهم تحت نظر قرار گرفت و بازداشت شد و در تحقیقات پلیسی به اختلافات خانوادگی با مقتول  اعتراف کرد. این فرد که خود در این حادثه آسیب دیده بود، تحت‌الحفظ برای اقدامات درمانی به بیمارستان اعزام شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات محلی در محدوده جغرافیایی جرم پرونده را برای ارسال به مرجع قضائی تکمیل کنند.  

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جنایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام

نظر شما