شناسهٔ خبر: 68557596 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر اصفهان:

هزینه تردد کامیون‌ها با بار و ارتفاع غیرمجاز در شهر اصفهان زیاد است

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هزینه تردد کامیون‌ها با بار و ارتفاع غیرمجاز در شهر زیاد است که دستگاه‌های متولی برای رفع این مشکلات باید اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوالفضل قربانی امروز _یکشنبه هجدهم شهریور_ در صدوچهل‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: این روزها شاهد هستیم هزینه‌های زیادی را افراد مختلف که تعداد آن‌ها زیاد نیست، اما اقدامات آن‌ها به چشم می‌آید برای شهر و شهروندان ایجاد می‌کنند.

وی افزود: این هزینه‌ها در موضوعات مختلف و به شکل‌های مختلف از لحاظ روحی و روانی، اقتصادی، جانی و جسمی، بی‌انضباطی اجتماعی ایجاد می‌شود، که در حال فراوان شدن است و جایی که لازم است برخورد لازم صورت نمی‌گیرد.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از مشکلات این است که در سطح شهر برخی با پارک‌های دوبل و ایجاد گلوگاه‌ها موجب آزار و اذیت شهروندان می‌شوند و پلیس راهور متأسفانه اقدامی که لازم است در این زمینه انجام نمی‌شود.

قربانی با بیان اینکه کامیون‌هایی با بار غیرمتعارف و ارتفاع غیرمجاز در سطح شهر به صورت غیرمجاز تردد دارند و هزینه‌های سنگینی را ایجاد می‌کنند، گفت: هم‌اکنون هزینه‌های تردد کامیون‌ها در پل غدیر، روگذر پل خیابان امام خمینی (ره) زیاد است و این پل‌ها دچار آسیب شده‌اند؛ این موارد لازم است پیگیری شود و مراکزی که باید با کسانی که در این زمینه ایجاد مشکل می‌کنند، برخورد کرده و به‌صورت جدی در این زمینه ورود پیدا کنند.

وی افزود: مسئله دیگر امنیت شهروندان است، به‌عنوان مثال بنکرهای سیمان با سرعت در خیابان حرکت می‌کنند که واژگونی آن‌ها تا کنون خسارت‌های سنگینی را به شهر و شهروندان وارد کرده است.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم پلیس راهور در یکی از جلسات تلفیق حضور پیدا کند تا درباره پیشگیری در این زمینه‌ها اقدام شود.

نظر شما