شناسهٔ خبر: 68560157 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حکم وزیر علوم؛

رئیس مرکز هیئت‌های امنا و ممیزه وزارت علوم منصوب شد

طاهره مرادی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی علی خاکی صدیق را به عنوان رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا؛ در متن حکم انتصاب سیمایی خطاب به خاکی صدیق آمده است؛


نظر به مراتب تعّهد، تخصّص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز هیات های امناءوهیات های ممیزه » وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید.


شایسته است نسبت به‌تمشیت امور برای دست‌یابی به اهداف عالی نظام، سیاست‌ها و برنامه‌های این وزارت در زمینه راهبری دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش‌عالی، پژوهشی و فناوری، اهتمام ورزید.


امید است با استعانت از خداوند متعال و عنایت به اسناد  بالادستی، همچنین مشیّ و گفتمان دولت وفاق ملّی، همسو با برنامه ارائه‌ شده به مجلس شورای اسلامی و توجه به مسئولیت اجتماعی دانشگاه و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های جامعه دانشگاهی در انجام وظایف محوّله موفق باشید.


توفیق و سربلندی روز افزون جناب‌عالی را  از درگاه خداوند متعال خواستارم.


گفتنی است؛ علی خاکی صدیق پیش از این معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بود. وی پیشتر رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و استاد گروه کنترل دانشکده برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی بود.


او در اسفند ۱۳۹۱ به عنوان «استاد برجسته مهندسی ایران» در اولین دورهٔ معرفی این عنوان توسط فرهنگستان علوم دست یافته‌است.


مرتبهٔ علمی او استاد تمام است و دروس کنترل مدرن برای دورهٔ کارشناسی و درس‌های کنترل سیستم‌های چندمتغیره و کنترل تطبیقی را در دانشگاه‌های صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، تهران و همچنین چند دانشگاه دیگر در شهر تهران تدریس می‌کند.


خاکی صدیق عضو کمیته‌های برگزار کنندهٔ کنفرانس‌های برق، ماشین بینائی و پردازش تصویر و هیئت تحریریهٔ چندین مجلهٔ مهندسی است. دیگر مسئولیت او طراحی سوالات کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری از سال ۱۳۶۹ می‌باشد.


انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما