شناسهٔ خبر: 68554386 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حزب الله: مقاومت توان ترسیم معادلات جدید را دارد حزب الله: مقاومت توان ترسیم معادلات جدید را دارد

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: رژیم صهیونیستی تنها یک راه پیش رو دارد و آن توقف تجاوز‌ها به نوار غزه است.

صاحب‌خبر -

شیخ نبیل قاووق گفت: رژیم صهیونیستی روز به روز در حال ضعیف شدن است، این در حالی است که قدرت مقاومت از نظر دفاعی - رزمی و در سطوح نظامی و سیاسی در حال گسترش است.

وی تاکید کرد: مقاومت با پاسخ دادن به تجاوز‌های رژیم صهیونیستی ثابت کرد که در مقابل تهدیدات، یاوه گویی ها، ناوشکن‌ها و ناو‌های هواپیمابر تسلیم نمی‌شود.

شیخ نبیل قاووق در مراسمی که با حضور «محمد رعد»، رئیس فراکسیون وفای به مقاومت و شیخ «علی دعموش» معاون شورای اجرایی حزب الله و علما و شخصیت‌های دیگر برگزار شد، ادامه داد: مقاومت تضعیف جبهه‌های پشتیبانی را قبول نخواهد کرد و در حمایت از غزه پیشرو خواهد بود و دشمن صهیونیستی تنها یک راه برای نجات شهرک نشینان صهیونیست و بازگرداندن آنها به خانه هایشان دارد و آن توقف تجاوز‌ها به نوار غزه است.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اضافه کرد: دشمن قدرت خروج از بحران و معادلاتی را که هر روز مقاومت وضع می‌کند، ندارد. رژیم صهیونیستی وارد مسیر عقب نشینی و اعتراف به شکست شده، در حالیکه مقاومت در لبنان، یمن، فلسطین و عراق وارد مسیر پیروزی راهبردی و تاریخی شده و این امر تنها به سود محور مقاومت است.

وی اظهار داشت: دشمن صهیونیستی علیرغم یاری گرفتن از ناو‌ها و ناوشکن‌های آمریکایی و همچنین تهدیدات، فشار‌ها و ترورها، توان نابودی غزه را نخواهد داشت، زیرا تصمیم مقاومت در منطقه ثابت و محکم است و راهی جز پیروزی ندارد.

به گفته این مقام حزب الله، موضع دشمن متزلزل و شکست خورده و گمراه کننده است، آن‌ها می‌جنگند، اما به دو قسمت تبدیل شده اند، مقاومت در منطقه ثابت قدم و متحد بوده و توان رسم معادلات جدید و آینده خود را در منطقه دارد.

به دنبال عملیات «طوفان الاقصی»، حزب‌الله لبنان هم با هدف سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد: طی ماه گذشته میلادی (اوت) ۱۳۰۷ فروند موشک از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده که بالاترین میزان از زمان شروع جنگ علیه نوار غزه است.

منبع: ایرنا

نظر شما