شناسهٔ خبر: 68541391 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حزب‌الله لبنان: دشمن ضعیف‌تر شده و مقاومت به حمایت از غزه ادامه می‌دهد

مریم مینایی

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تاکید کرد دشمن صهیونیست ضعیف‌تر شده در حالیکه قدرت مقاومت افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تاکید کرد دشمن صهیونیست ضعیف‌تر شده در حالیکه مقاومت در برابر حملات رژیم صهیونیستی از نظر قدرت، دفاع و حمله در زمینه‌های نظامی و سیاسی افزایش یافته است.

براساس گزارش العربی الجدید، قاووق در ادامه افزود مقاومت اجازه نخواهد داد که جبهه‌های پشتیبانی ساکت بمانند و به حمایت از غزه ادامه خواهند داد.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت مقامات رژیم صهیونیستی هیچ راهی جز خاتمه بخشیدن به جنگ و توقف حمله به غزه برای بازگرداندن ساکنان شهرک‌های شمالی به منازلشان ندارند.

وی همچنین تصریح کرد دشمن نمی‌تواند از مخمصه خود و معادلاتی که مقاومت هر روز بر آن تحمیل می‌کند خارج شود درحالیکه وارد مسیر عقب‌نشینی و شکست شده است و مقاومت در لبنان، یمن، فلسطین و عراق نیز وارد مسیر پیروزی استراتژیک و تاریخی خود شده است.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان اظهار کرد دشمن صهیونیستی به‌رغم استفاده از ناوگان و ناوشکن‌های آمریکایی، تهدیدها، فشارها و ترورها نمی‌تواند در نبرد، تنها با غزه مواجه شود چرا که تصمیم مقاومت در منطقه ثابت، قاطعانه، منسجم و مطمئن است و چیزی جز پیروزی پیش روی آن نیست و موقعیت دشمن متزلزل، شکست خورده و ناامیدکننده است و آنها در حال جنگ اما دچار چنددستگی و اختلاف هستند و مقاومت در محیط و منطقه خود پایدار و ثابت است و می‌تواند معادلات را ترسیم و آینده خود را در منطقه پایه‌ریزی کند.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به‌عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های عبری ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمالی می‌گویند کابینه نتانیاهو آن‌ها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند.

انتهای پیام

نظر شما