شناسهٔ خبر: 68549804 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشکلات مراحل ثبت نام وام ازدواج از زبان شهروند خبرنگار مشکلات مراحل ثبت نام وام ازدواج از زبان شهروند خبرنگار

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از طولانی بودن مراحل ثبت نام وام ازدواج و اختلال در سایت را شرح داد و درخواست رسیدگی کرد.

صاحب‌خبر -

مدتی است متقاضیان وام ازدواج با ارسال پیام‌هایی از مشکلات ثبت نام در سایت سخن به میان آورده اند اما این بار یکی از متقاضیان این مشکلات را به تفصیل شرح داده و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

در ادامه می‌توانید مشکلات سایت ثبت نام وام ازدواج را از زبان شهروند خبرنگار مشاهده کنید.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام؛ میخوام موضوعی رو بهتون بگم که دغدغه همه تازه عروس و دامادهاست. با توجه به اینکه جوانان برای راه اندازی زندگی و یا کسب کاری در شروع زندگی، دولت براشون وام ازدواج در نظر گرفته متاسفانه برای ثبت نام در سایت بانک مرکزی باید هفت خوان رستم رو رد کنی. برای یک ثبت نام ۵ کپچای انگلیسی و فارسی گذاشتن! برای ورود به سایت و ثبت نهایی باید ۴ صفحه رو رد کنی. صفحه اول اطلاعات مربوط به تاریخ تولد و کدملی رو وارد میکنی و نیازه ک کپچای انگلیسی رو حل کنی کپچایی هم ک گذاشتن بهینه شده نیست و از ۲۰ کپچا یکیش درسته؟! اگر به مشکل قطعی ارتباط بانک مرکزی با مخابرات نخوری تازه میره صفحه دوم؛ در این صفحه یک کد ۶ رقمی برای وام گیرنده ارسال میشه کد هم ۲ دقیقه زمان داره و بازم باید توی این ۲ دقیقه ۲۰ تا کپچای انگلیسی حل کنی تا یکیشو قبول کنه بری صفحه سوم؟! درصورتی ک توی ۲ دقیقه نتونستی بری صفحه سوم بازم همه چی برمیگرده به صفحه اول و بازم باید بری کد بگیری؟!  تعداد کد‌ها هم اگه به ۱۰۰ کد برسه شمارت مسدود میشه خیلی خوش شانس باشی بری صفحه سوم.
در این مرحله نیازه بانکت رو انتخاب کنی درصورتی ک بانک مدنظرت تو لیست موجود نباشه هر ۱۰ دقیقه یکبار میتونی کپچای فارسی ریاضی  رو حل کنی و لیست بانک هارو بروزرسانی کنی در حالیکه اگه بانک باز شد در حد ۳۰ ثانیه اعتبارش تموم میشه با این حال  بازم خوش شانس باشی و بتونی بانک مدنظرت رو انتخاب کنی بازم باید یک کپچا انگلیسی  رو حل کنی و بزنی روی ثبت نام اگ سایت مشکلی نداشته باشه که ثبت نام میشه یهو دیدی تا زدی روی ثبت نام کلا از صفحه میندازه بیرون و تموم تلاش‌هایی که کردی هدر می‌رود. خواهش میکنم مشکل سایت ثبت نام وام ازدواج را رفع کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

نظر شما