شناسهٔ خبر: 68541177 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون سیاسی استانداری لرستان استعفا کرد معاون سیاسی استانداری لرستان استعفا کرد

احسان یاوری در پیامی از استعفا و پایان ماموریت کاری خود به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

احسان یاوری در یک پیام به موافقت ابوطالب شفقت استاندار لرستان با استعفا و پایان ماموریت کاری خود اشاره کرده و گفت: کمی بیش از یکسال پیش با وجود رد چندباره مسوولیت در خارج دانشگاه به‌دلیل شرایط خاص کاری و خانوادگی، با پیگیری و اصرار برخی مقامات کشوری و استانی و بنا بر احساس ضرورت، ترک طریق و کسوت معلمی کردم و عهده‌دار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان شدم.

وی افزود:در این جایگاه دغدغه روزانه، اندیشه و تلاشم اعتلای دین، فرهنگ سیاست و امنیت لرستان عزیز بود که به‌‍واسطه بیش از ۱۰ سال مراوده و زندگی خود را متعلق بدان می‌دانم، زمزمه آغازینم در روز معارفه، رب ادخلنی مدخل صدق بود و امروز که به‌درخواست خویش، استاندار با پایان مأموریت‌ و بازگشتم به دانشگاه موافقت کرده‌است، امیدوارم که مخرج صدق برایم باشد و خداوند رحیم کوتاهی‌ها و کاستی‌هایم در ادای تکلیف را بر من ببخشاید.

احسان یاوری، دارای مدرک تحصیلی دکترای حقوق است و پیش از این ریاست دانشگاه آیت الله بروجردی را عهده دار بود که سوم مهر ۱۴۰۲ به‌عنوان معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان منصوب شد.

معاون سیاسی و دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران، معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده خبر، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ و مدیر حقوقی دانشکده خبر از دیگر سوابق اجرایی یاوری بوده است.

نظر شما