شناسهٔ خبر: 68539266 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی استاندار لرستان استعفا داد

خرم‌آباد - معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان استعفا داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، «احسان یاوری» معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با انتشار پیامی، از سمت خود استعفا داد.

متن این پیام به شرح زیر است: کمی بیش از یک سال پیش با وجود رد چندباره مسئولیت در خارج دانشگاه به دلیل شرایط خاص کاری و خانوادگی، با پیگیری و اصرار برخی مقامات کشوری و استانی و بنا بر احساس ضرورت، ترک طریق و کسوت معلمی کردم و عهده‌دار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان شدم.

وی اظهار داشته است: در این جایگاه دغدغه روزانه، اندیشه و تلاشم اعتلای دین، فرهنگ سیاست و امنیت لرستان عزیز بود که به‌واسطه بیش از ۱۰ سال مراوده و زندگی خود را متعلق بدان می‌دانم، زمزمه آغازینم در روز معارفه، رب ادخلنی مدخل صدق بود و امروز که به درخواست خویش، استاندار با پایان مأموریت و بازگشتم به دانشگاه موافقت کرده است، امیدوارم که مخرج صدق برایم باشد و خداوند رحیم کوتاهی‌ها و کاستی‌هایم در ادای تکلیف را بر من ببخشاید.

احسان یاوری، دارای مدرک تحصیلی دکترای حقوق می‌باشد و پیش‌ازاین ریاست دانشگاه آیت‌الله بروجردی را عهده‌دار بود که سوم مهر ۱۴۰۲ به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان منصوب شد و در گفتگوی تلفنی با ایرنا، استعفای خود را تأیید کرد.

معاون سیاسی و دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران، معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده خبر، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ و مدیر حقوقی دانشکده خبر از دیگر سوابق اجرایی یاوری به شمار می‌رود.

نظر شما