شناسهٔ خبر: 68538139 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همزمان با سراسر کشور؛

طرح جهادی بنای همدلی در مناطق کم‌برخوردار شوشتر آغاز شد

اهواز - ایرنا - مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوشتر از اجرای طرح جهادی بنای همدلی در مناطق کم برخوردار این شهرستان همزمان با سایر نقاط کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، احمد محمدزاده روز شنبه در گفت و گوی رسانه ای اظهار کرد: طرح جهادی بنای همدلی در مناطق کم برخوردار به همت گروه جهادی بسیج امام حسین(ع) از حوزه مقاومت بسیج سه شهری امام رضا (ع) و در راستای انجام وظیفه اجتماعی و یاری رساندن به نیازمندان در سطح شهرستان شوشتر همزمان با دیگر نقاط کشور آغاز شد.

وی افزود: در این طرح با شناسایی مناطق کم برخوردار، نیازهای این خانواده‌ها بررسی شده و بر اساس اولویت بندی، منازل مناطق کم برخوردار در بخش‌های مختلف بازسازی و نوسازی می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شوشتر ادامه داد: طرح بنای همدلی که باهدف یاری رساندن و کمک به نیازمندان و با ظرفیت و توان گروه های جهادی بسیج سراسر کشور در حال اجرا است و می‌تواند نقش موثری در پیشبرد کارهای ناتمام سازندگی ایفا کند.

وی تصریح کرد: این طرح در مناطق محروم، با همکاری گروه جهادی امام حسین(ع) یک باب منزل خانواده محروم به صورت رایگان گچ کاری وسفید کاری شده است.

محمدزاده بیان کرد: افرادی که در اردوی جهادی بسیج بدون هیچ چشم داشتی شرکت می‌کنند، بی شک درحرکت های جهادی خود و کمک به دیگران لذتی را درک کرده اند که انسان‌های معمولی جامعه هیچگاه آن را به آسانی درک نخواهند کرد.

به گزارش ایرنا، برنامه پویش بنای همدلی در راستای ایجاد حرکت عمومی میان آحاد مردم، بسیجیان و گروه های جهادی برای نقش آفرینی در خصوص کاهش معضل مسکن محرومین از طریق احداث، تعمیر و مرمت ۱۰ هزار واحد مسکونی محرومین است.

نظر شما