شناسهٔ خبر: 68536551 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مصدومیت محیط بان لرستانی در اطفا حریق سفیدکوه - اکونیوز

اقتصاد ایران: مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از مصدومیت محیط بان لرستانی در اطفای حریق سفید کوه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سالاروند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: محیط‌بانان و کارکنان یگان حفاظت استان جهت اطفا حریق گسترده در حاشیه منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد حضور داشتند و با تلاش حدود پنج ساعته مانع از ورود حریق به منطقه شدند.

وی افزود: محیط‌بانان با شعله‌ور شدن مجدد آتش در دامنه کوه به علت وزش باد به اطفا حریق پرداختند اما متأسفانه شیب زیاد و ریزشی بودن منطقه‌، سقوط و پرتاب سنگ از ارتفاع، برخورد آن با مسؤول منطقه و پرتاب حدود ۱۰ متری وی به پایین موجب مصدومیت از ناحیه سر، گردن، کمر و دست شد.

وی ادامه داد: با حضور به موقع نیروهای هلال احمر استان پس از اقدامات اولیه، محیط‌بان مصدوم حدود یک ساعت از ارتفاع به پایین دست منطقه منتقل و سپس به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد اعزام شده است.

سالاروند با اشاره به اینکه عملیات انتقال و رساندن همکار محیط‌بان به بیمارستان از ساعت حدود ۲ بامداد تا ساعت ۴ صبح، با خونریزی و پانسمان چندباره ناحیه سر به طول انجامید، افزود: پس از معاینات اولیه و اقدامات درمانی خوشبختانه حال عمومی محیط‌بان مصدوم، مساعد است.

وی از همه دوستداران محیط زیست و منابع طبیعی استان تقاضا کرد در حفاظت از این منابع ملی یاریگر محیط‌بانان و جنگلبانان استان باشند.

برچسب‌ها:

نظر شما