شناسهٔ خبر: 68528788 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازدید معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از خانه نوآوری و فناوری ایران بازدید معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از خانه نوآوری و فناوری ایران

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با همراهی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان از خانه نوآوری و فناوری ایران (آی هیت) بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

در این بازدید که امروز (جمعه ۱۶ شهریور) انجام شد، زهرا بهروز آذر و هیات همراه از محصولات و توانمندی‌های فناورانه ارائه شده در بخش‌های مختلف خانه نوآوری و فناوری ایران بازدید کردند.

آنها همچنین با توضیحات امیرحسین میرآبادی، رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی با تازه‌ترین دستاورد‌های فناورانه و اقدامات سازمان برای گسترش همکاری‌های بین‌المللی در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری آشنا شدند.

خانه نوآوری و فناوری ایران در تهران تحت عنوان آی‌هیت (iHiT) در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، شعبه مرکزی خانه‌های نوآوری و فناوری در کشور‌های هدف صادراتی است. پیش از این، خانه‌های نوآوری و فناوری در کشور‌های کنیا، سوریه، چین و روسیه نیز ایجاد شده‌اند و اکنون شعبه مرکزی که قطب این مراکز است، زیر نظر معاونت علمی و فناوری در تهران دایر شده است.

خانه نوآوری و فناوری ایران که در فضایی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر بنا شده است ۶۸۹ شرکت را در خود جا داده است و پذیرای یکهزار و ۳۲۱ کالا و ۱۴ بخش تخصصی است.

نظر شما